וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 מטר: בקלה קלות

אלוף העולם קנניסה בקלה האתיופי שוב זכה בזהב, כשהקדים את בן ארצו, סילשי סיהיין. היילה גברסילאסי סיים רק במקום השישי

המאבק הבלתי נגמר בין אתיופיה לקניה בכל הנוגע לריצות ארוכות נמשך מזה שנים רבות, והערב (ראשון) הוא שוב הגיע לשיא עם ריצת ה-10,000 מטרים לגברים. בזמן האחרון המקצה הזה נשלט על ידי האתיופים, וגם הפעם, המצב לא היה שונה. אלוף העולם האימתני, קנניסה בקלה השאיר מאחור את שאר יריביו וניצח בקלות כדי לאסוף מדליית זהב לחיקו, ולעצור את השעונים על 27:01.17 דקות - שיא אולימפי חדש.

בקלה, שינסה לרשום דאבל בכל הנוגע לריצות הארוכות גם בריצת ה-5,000, בילה את רוב הריצה מאחורי המובילים, אך משנשמע הצלצול המבשר על ההקפה האחרונה הוא פתח מבערים, ושייט אל עבר הניצחון. את מדליית הכסף לקח מי שהיה אמור לתת פייט על המקום הראשון, בן ארצו של בקלה, סילשי סיהינה, שגם אסף את הכסף באולימפיאדה הקודמת באתונה. גם אז, דרך אגב, זכה בקלה בזהב. התקווה של הצופים ביציע, כמו גם של רבים בבית לראות את מלך הריצות הארוכות בעשור האחרון, היילה גברסילאסי זוכה בזהב נגוזה, לאחר שהאתיופי הבלתי נגמר סיים רק במקום השישי.

סילשי סיהינה האתיופי, כאמור, הגיע אל המקום השני, בזמן של 27:02.77. מיקה קוגו הקנייתי גרף את מדליית הארד בזמן של 27:04.11. היילה גבריסלאסי הוותיק סיים, כאמור, רק במקום השישי, עם 27:06.68.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully