וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי-אן פרייזר - הכי מהירה בעולם

גם בגמר ה-100 מטר לנשים ג’מייקה שלטה, הפעם עם כל שלוש המדליות. שלי-אן פרייזר ניצחה עם 10.78 שניות. סימפסון וסטיוארט יתחלקו בכסף

לאחר ריצת ה-100 מטר הגדולה בהיסטוריה בגברים אמש (שבת), הגיעו היום חבורת הרצות, בנסיון לגנוב חזרה את ההצגה, אפילו במעט. שמונה הרצות עמדו מתוחות על קו הזינוק, כשלפני הפתיחה קשה היה להצביע על פייבוריטית ברורה. בדיעבד, היה זה מופע של ספרינטרית אחת, ולמעשה, של מדינה אחת.

הזינוק היה נקי, כששלי-אן פרייזר הג'מייקנית פתחה נפלא, ושמרה על ההובלה שלה עד הסיום בהפרש מרשים. פרייזר עצרה את השעון על זמן נהדר של 10.78 שניות, אמנם לא שיא עולם, אך יופי של תוצאה. אל המקום השני הגיעו שרון סימפסון וקרון סטיוארט הג'מייקניות יחדיו, עם זמן של 10.98 שניות. שתיהן זכו במדליית הכסף, מאורע די נדיר בתחריות האתלטיקה. וויליאמס האמריקאית הגיעה רק רביעית, כשעצרה את השעון על זמן מאכזב של 11.03 שניות, ובמקרה ששתי ספורטאיות זוכות במקביל במדליית הכסף, מדליית הארד לא מחולקת. טורי אדוארדס הוותיקה סיימה אחרונה, עם זמן של 11.20 והרבה סימפטיה נוסטלגית.

ג'מייקה שוב מוכיחה לעולם כי מדובר במעצמת ספורט, בפרט בריצות קצרות. אם עד אתמול דובר רק על יוסאין בולט כנושא הדגל של האתלטיים הג'מייקנית, הרי שהיום ניתן לדבר גם על שלי-אן פרייזר, שרון סימפסון וקרון סטיוארט, ולקבוע בבירור כי מדובר במדינה המובילה כרגע בעולם בתחום הריצות הקצרות.

לאחר הריצה, הגישו האמריקאיות ערעור, כי חשבו שפרייזר פסלה בזינוק, אך ראשי האיגוד בדקו את ההילוכים החוזרים מספר פעמים, ופסלו את הערעור לאחר שקבעו כי הזינוק היה נקי.

לאחר המירוץ היתה פרייזר נרגשת מתמיד. "אני לא מאמינה שניצחתי, אף אחד לא ציפה שאנצח, כך שלא היה עלי לחץ. אני נרגשת, ולא יכולה כבר להגיע הביתה", אמר הספרינטרית הנפלאה. "50 מטר אחרי ההתחלה הסתכלתי לצדדים וחייכתי, ואחר כך פשוט רצתי לקו", הוסיפה פרייזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully