וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיימה ב-1:1 עם ניוקאסל

ולא לטובה: בעוד שארסנל, ליברפול וצ'לסי (0:4 על פורטסמות') ניצחו, סיימה מנצ'סטר יונייטד ב-1:1 עם ניוקאסל. בן חיים פתח בתבוסה 4:2 לוילה

מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 1:1

מנצ'סטר יונייטד גירסת 2008-2009 יצאה הערב (ראשון) לדרך, ובהרכבה במשחק הראשון של העונה נגד ניוקאסל לא ניתן היה למצוא ולו שחקן רכש אחד חדש. ההפתעה היחידה של פרגוסון בהרכב היתה הרכבתו של פרייז'ר קמפבל, החלוץ הצעיר שהצטיין במשחקי ההכנה, לצידו של וויין רוני בהיעדרו של קרלוס טבז, שנמצא עם נבחרת ארגנטינה באולימפיאדה. אלא שהפתיחה היתה שייכת לאורחים, שעלו ליתרון בדקה ה-22, לאחר שאובפמי מרטינס, החלוץ הניגרי הנפלא, נגח כדור קרן של ג'יימס מילנר פנימה.

מנצ'סטר לא חיכתה זמן רב כדי להשוות, כשגיגס פרץ משמאל ושלח כדור לרחבה, אותו המשיך דארן פלצ'ר פנימה. 1:1 מוצדק, ויופי של מחצית ראשונה. החצי השני היה מעט משעמם יותר, כשמרטינס מחמיץ הזדמנות טובה ונמניה וידיץ' מדביק כדור אל המשקוף מהעבר השני. לוויין רוני היתה הזדמנות אחרונה שניות לפני הסיום, אך את הכדור החופשי שלו הוא שלח ליד הקורה. משחק בינוני של היונייטד, ועושה רושם שגם כאשר יחזור קרלוס טבז מהאולימפיאדה, חייב אלכס פרגוסון חיזוק נוסף לחוד ההתקפה שלו.

צ'לסי - פורטסמות' 0:4

כבר בדקה ה-12 עלתה צ'לסי ל-0:1, כשבאלאק הכניס כדור מצוין לג'ו קול, והאנגלי לא התבלבל והעלה את הכחולים ליתרון. בדקה ה-26 נגח ניקולה אנלקה הגבהה של דקו, לו היה זה משחק הבכורה בצ'לסי, וזה כבר 0:2 מהיר ויעיל. בתוספת הזמן של המחצית קיבלו הכחולים פנדל, לאחר סילבאן דיסטאן הצרפתי נגע ביד ברחבה, ואת הבעיטה שלח פרנק למפארד פנימה, כדי לקבוע 0:3 מרשים ביותר בירידה לחדרי ההלבשה.

במחצית השניה הורידה מעט צ'לסי את הרגל מהגז, תוך שהגנת הברזל של סקולארי מונעת מפורטסמות', שחסרה את בן סהר שנמצא עם נבחרת ישראל, להגיע להזמנויות ממשיות. בדקה ה-88 הגיע הדובדבן, כשדקו הפציץ כדור אדיר אותו רק הצליח שוער פומפי, דייויד ג'יימס, להדוף פנימה. 0:4 אדיר לצ'לסי, וסקולארי פותח ברגל ימין את תקופתו בקבוצה הלונדונית, שנראית בכלל לא רע לקראת העונה הקרובה.

אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 2:4

לא ככה רצה לראות טל בן חיים את תקופתו במנצ'סטר סיטי נפתחת. הבלם הישראלי, שהגיע בקיץ מצ'לסי, פתח בהרכב קבוצתו החדש, אך הציג, כמו שאר חוליית ההגנה של הסיטי, יכולת מזעזעת. המחצית הראשונה היתה חלשה, והסתיימה ב-0:0, תוך שהיא לא מרמזת דבר על מה שהגיע במחצית השניה. זה התחיל עם ג'ון קארו, שהעלה את הוילה ל-0:1 בדקה ה-47. מאותו רגע והלאה, הפך המשחק למופע של גבריאל אגבונלאהור. חלוצה הצעיר של הוילה כבש שלושער, בדקות ה-68, 74 ו-76, כשבטווח רק מצליחים אלאנו (64) ודראן קורלוקה (90) לצמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully