וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מייקה באקסטזה: "בולט יקבל כבוד ששמור לגדול בכל הזמנים"

פבלו מקניל, שאימן את יוסיאן בולט הנפלא בתיכון, לא נרגע משיאו המדהים של חניכו ב-100 מטר. ראש ממשלת ג'מייקה: "יום נפלא למדינה"

רגעים מסוימים באולימפיאדות הם יותר מסתם שיאים שנשברים, מדליות שנגרפות או הישגים שנרשמים. בגלל שמדובר באירוע כה גדול, שקורה רק פעם בארבע שנים ומפגיש את רוב נבחרות העולם, יש מידה רבה של פטריוטיזם במשחקים. לכן, הישג של ספורטאי מסוים הוא יותר מהישג של ספורטאי מסוים - הוא הישג של מדינה שלמה. במקרה של יוסאין בולט, שהדהים עולם שלם אמש (שבת) כשקבע שיא עולם יוצא דופן של 9.69 שניות בריצת ה-100, מדובר במקור לגאווה אדירה עבור מולדתו של הספרינטר, ג'מייקה.

בכל רחבי המדינה התרכזו אנשים כדי לצפות במירוץ על מסכים גדולים, ולאחר שיאו המדהים פרצו האזרחים בחגיגות ספוטנטניות, שבדרך כלל שמורות לניצחונות בענפים קבוצתיים. "זה יום נפלא עבור ג'מייקה", אמר ראש ממשלת המדינה, ברוס גולדיגנ. בולט הוא הספרינטר הראשון מאז דונאלד קווארי ב-1976 שזוכה במדליה. "האולימפיאדה עדיין לא הסתיימה, ויש לנו ציפיות גדולות מהמשלחת, אבל אני יכול להבטיח שתהיה קבלת פנים אדירה למשלחת", הוסיף גולדינג.

פבלו מקניל, שהדריך את הספרינטר הנהדר בתיכון, היה לא פחות מנרגש מכולם: "ידעתי שהוא מסוגל לזה. אני לא יכול לחכות שהוא ישבור את השיא ב-200 מטר, ולאחר מכן ירוץ את ריצת ה-400 בפחות מ-42 שניות. הוא לקח את ג'מייקה על גבו וקרע את כל העולם. כבוד כזה מקבל רק הספרינטר הגדול בכל הזמנים", הוסיף מקניל.

גם אדמונד בארטלט, שר התיירות הג'מייקני, לא הסתיר את התלהבותו: "אופוריה מוחלטת", אמר בארטלט, "זו ההרגשה הטובה בחיי". ואם ככה מדברים האנשים שמסביב בולט, תארו לעצמכם מה מרגיש הספרינטר בן ה-21 בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully