וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתעמל אלכס שטילוב סיים במקום השמיני בגמר הקרקע

מתעמל הקרקע הישראלי צבר ניקוד של 14.125 אחרי נפילה לקראת הסיום. שטילוב: "התחלתי טוב. רק אני אשם". זהב אולימפי נוסף לסין

המתעמל הישראלי, אלכס שטילוב, השיג היום ניקוד של 14.125 בגמר תרגילי הקרקע בבייג'ינג וסיים במקום השמיני והאחרון. שטילוב, שכבר לפני שמונה ימים רשם את ההישג הגדול שבעלייה לשמונה הגדולים, רשם תרגיל טוב, אבל לפני הסיום נחת לא טוב, נפל ולכן זכה לניקוד נמוך.

"הייתי יכול לעשות הרבה יותר טוב", אמר המתעמל הישראלי המאוכזב. "התחלתי את התרגיל טוב אבל לא הצלחתי לסיים אותו. שמחתי שאני בגמר אבל אני מבין שהייתי יכול לעשות יותר טוב מזה. רק אני אשם בזה". כשנשאל מה הוא עומד לעשות עכשיו, אמר שטילוב: "עכשיו קצת מנוחה אבל אז חוזרים לעבוד. יש כבר אליפות אירופה בקרוב. אני רוצה להשתתף בעוד אולימפיאדה".

שטילוב בן ה-20, שעלה לישראל לפני כחמש שנים מאוזבקיסטן, נחשב למתעמל קרב רב בינוני, אבל למצטיין בתרגילי הקרקע. הגמר אליו העפיל באולימפיאדה לא הגיע במקרה והוא רשם הישגים דומים בשתי אליפויות העולם האחרונות. למרות הציון הנמוך והמקום האחרון בגמר, עצם ההגעה אליו משמעותה הישג יפה למתעמל הצעיר.

קאי זו הסיני, שהיה חבר בנבחרת ארצו שזכתה בזהב בתחרות הקבוצתית לפני חמישה ימים, עשה זאת שוב עם הופעה שהעניקה לו תוצאה של 16.050. גרבאסיו דפר הספרדי הגיע שני עם תוצאה של 15.775, ובמדליית הארד זכה אנטון גולוצוצקוב הרוסי, שזכה לציון של 15.725.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully