וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבראו מתכוון לסיים את העונה בישראל, ולעזוב

בראיון רדיופוני בארגנטינה אמר החלוץ: "המחשבה היא לסיים את העונה, ובמאי לחזור לריבר פלייט". האורגוואי מאוכזב מההדחה מאירופה

חלוצה האורגוואי של בית"ר ירושלים, סבסטיאן אבראו, ששמו נקשר לאחרונה לחזרה לליגה בארגנטינה, הביע היום (ראשון) את רצונו לחזור לריבר פלייט בסיום העונה, בראיון שנתן לתחנת רדיו מקומית.

"הדיווחים לא נכונים", התייחס אבראו לפרסומים לפיהם קיבל הצעות מראסינג קלוב וריבר פלייט, "לא דיברתי עם שני המועדונים, אני בתהליך של הסתגלות ומקווה שהוא יעבור במהרה. המציאות היא שאשתי והילדים כנראה לא יגיעו לישראל בגלל ההריון".

אבראו, שהגיע לישראל במטרה להעפיל לליגת האלופות, נשמע מאוכזב מהדחתה של בית"ר, שכזכור הודחה מאירופה לאחר תבוסה 5:0 בפולין מול ויסלה קרקוב. מנגד, הכחיש אבראו שהגיע לישראל בגלל הכסף: "החוזה שלי מצוין אבל רציתי את ההזדמנות, שכבר איבדנו, לשחק בליגת האלופות. כרגע המחשבה היא לסיים את העונה ובמאי לחזור לריבר. הדלתות פתוחות. במקביל, אני רוצה לזכות באליפות בישראל".

אבראו דיבר על בית"ר ואמר: "יש לי כבוד למועדון, והמטרה היא ליהנות מהמדינה, שיש בה הרבה דברים מעניינים". לסיום דיבר החלוץ על אריאל אורטגה. כזכור, הסכסוך בין "החמור", שסובל מבעיות שתייה ונחשב למקורב לאבראו, ומאמן ריבר, דייגו סימאונה, הביא, בין היתר, למעבר לישראל: "אני גאה שיצא לי לשחק עם אורטגה. הכי חשוב זה לעזור לו להחלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully