וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס גברים: רפאל נדאל זכה במדלית הזהב

הספרדי טייל מול גונזאלס הצ'ליאני. רוסיה השלימה זכייה בשלוש המדליות, אחרי שדמנטייבה גברה על סאפינה בגמר וזבונרבה לקחה את הארד

אחרי הניצחון המדהים של רפאל נדאל בגמר ווימבלדון בחמש מערכות על רוג'ר פדרר, רבים טענו למהפך - המלך השוויצרי מפנה את מקומו לילד הספרדי. מחר (שני) יוכרז רשמית כי הספרדי עקף את השוויצרי גם בדרך למקום הראשון בדירוג העולמי, לאחר ארבע שנים וחצי. היום (ראשון) ייתכן והמהפך הושלם באופן סופי, נדאל זכה במדלית הזהב האולימפית, לאחר ניצחון 3:6, 6:7, 3:6 על פרננדו גונזאלס מצ'ילה.

נדאל לא התקשה במערכה הראשונה וגונזאלס נראה חסר אונים מול הספרדי הלוהט. הצ'יליאני, מדליסט הארד באתונה, נכנס למשחק במערכה השניה, עמד בפני נקודת מערכה, אך החטיא בשלומיאליות והפסיד בשובר השוויון. נדאל לא התקשה לגמור את הסיפור במערכה השלישית, ולהוסיף לתאריו הרבים גם מדלית זהב אולימפית.

סאפינה איבדה את היתרון

אלנה דמנטייבה הרוסייה זכתה היום (ראשון) במדליית הזהב של טורניר טניס הנשים במשחקים האולימפיים, לאחר שגברה בגמר על בת ארצה דינארה סאפינה 6:3, 5:7, 3:6. הרוסיות השלימו טורניר נהדר כשזכו בכל שלוש המדליות, מאחר שגם בארד זכתה ורה זבונרבה, אחרי ניצחון 0:6, 5:7 על לי נה הסינית.

דמנטייבה, המדורגת שביעית בעולם, פגשה אתגר קשה בדמותה של סאפינה, המדורגת שישית בעולם שנמצאת בכושר מצוין בשבועות האחרונים. המערכה הראשונה הייתה בשליטתה של סאפינה, אך בהמשך היא שוב סבלה מחוסר היציבות שליוותה לאורך כל הקריירה. דמנטייבה חזרה למשחק, הציגה משחק אחראי ומדויק והצליח לחזור מפיגור ולנצח בסופו של דבר את המשחק.

גם הארד לרוסיות

זבונרבה, המדורגת 11 בעולם ו-9 בטורניר, ניצחה בקלילות את המערכה הראשונה 0:6 תוך 19 דקות בלבד. הסינית המפתיעה, שניצחה את ונוס וויליאמס, פתחה טוב את המערכה השניה, שברה, ועלתה ליתרון 1:3. זבונרבה לא ויתרה, השיגה שבירה משלה, ועלתה ל-3:4. רצף השבירות נמשך, ונה עלתה ל-4:5, הגישה לניצחון במערכה, אך נשברה שוב ל-5:5, ועוד פעם אחת בדרך להפסד במשחק כולו.

סין תוכל להתנחם במדלית ארד בטורניר הזוגות לנשים. ין ז'י וז'אנג יי ניצחו 2:6, 2:6 את האחיות אלונה וקטרינה בונדרנקו מאוקראינה. בגמר זוגות הנשים, לעומת, זכו האחיות וויליאמס, לאחר שגברו על צמד הספרדיות אנבל מדינה גריגס ו-וירג'יניה רואנו פסקואל 2:6, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully