וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלעים סיימו במקומות 36 ו-38

דורון אגוזי וגיל סימקוביץ' לא עלו על הציפיות בירי מ-50 מטרים, שלושה מצבים, ולא עלו לגמר. סטריק: "יש לי עוד סיכוי להגיע ללונדון"

אחרי שגיא סטריק כבר סיים את דרכו באולימפיאדת בייג'ינג עם טעם קטן של החמצה, היום (ראשון) עשו זאת גם צמד הקלעים, דורון אגוזי וגיל סימקוביץ'.

אגוזי וסימקוביץ' התחרו הבוקר בירי מ-50 מטרים, שלושה מצבים, כשהראשון צובר 99 נקודות בשכיבה בכל אחד מארבעת הסיבובים ואילו סימקוביץ' צובר נקודה פחות ממנו. במצב עמידה החלו השניים להדרדר בדירוג ונחתו הרחק ממקום אפשרי בגמר. גם הירי במצב של כריעה לא סייע לשניים והם סיימו את דרכם באולימפיאדה. אגוזי התמקם בסופו של דבר במקום ה-36 ואילו סימקוביץ' דורג 38 מתוך 50.

סטריק עצמו, שפעם נוספת רשם הופעה אולימפית מאכזבת, אמר היום על סיכויו להגיע לאולימפיאדה הבאה: "אני בכושר מצויין בשנים האחרונות, אולי הכי טוב שהייתי בחיים. כל עוד אני אוכל לשמור על רמה, יש סיכוי. אם תראה פה את ממוצע הגילאים, אני לא הקלע המבוגר ביותר. המקום הראשון כאן מבוגר ממני בשנתיים. את המדליה הראשונה שלו הוא לקח באולימפיאדה החמישית שלו, כך שאפשר עוד להתקדם ולהשתפר". סטריק, אגב, יהיה בן 47 באולימפיאדת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully