וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי: "אני יכול לזכות בזהב"

למרות שהגולש ירד למקום השלישי בתום השיוטים ה-6 וה-7, הוא עדיין מאמין ביכולתו להגיע למקום הראשון. העירעור שהגיש מוקדם יותר נדחה

חם בצ'ינגדאו

אחרי יום של מנוחה כפויה בגלל מחסור ברוחות בצ'ינגדאו, חזר הבוקר (ראשון) שחר צוברי לפעילות בתחרות הגלישה בדגם ניל פרייד ואיתו גם מזג האוויר הסוער. מבול, רוחות עזות וערפל קיבלו את פני השייטים והגולש הצעיר, שהפך לתקווה הגדולה ביותר של ישראל למדליה, רשם שיוט ראשון טוב, אבל שני הרבה פחות, מה שגרם לו לרדת למקום השלישי.

במהלך השיוט השביעי התנגש הגולש היווני בצוברי ובמשלחת הישראלית כבר הצהירו שבעקבות כך יערערו על התוצאות. חשוב לציין גם שלצוברי עדיין סיכוי גבוה לזכות במדליה. השיוט השמיני, שיועד גם הוא להיום, נדחה בגלל תנאי מזג האוויר.

צוברי פתח את השיוט השישי בצורה טובה יחסית והתייצב במקום השישי, כשהוא מקדים את כל חבורת הצמרת. בדרך למצוף הרביעי חלף על פני הגולש הסיני והגולש מטיוואן ועלה למקום הרביעי, כשהניו זילנדי והבריטי מזנבים בו, אבל עד הסיום חזר למקום השישי בו סיים.

פתיחת השיוט השני (והשביעי בסך הכל) כבר הייתה הרבה פחות טובה. צוברי מצא את עצמו במקום ה-15 בלבד וסיים 19, כשטום אשלי הניו זילנדי פורץ קדימה ומתברג במקום הראשון. לגולש הישראלי צפוי פיניש מותח מאחר שניק דמפסי הבריטי, המדורג במקום הרביעי, רחוק ממנו בינתיים בשתי נקודות בלבד. צוברי אמר היום לאחר השיוטים: "אני לא מנמיך ציפיות. אני יודע שאני יכול לזכות בזהב".

גם הגולשת מעיין דוידוביץ' יצאה לשיוט השישי בניל פרייד נשים, זינקה היטב היישר למקום השמיני, אבל אחרי מצוף אחד ירדה למקום ה-11 ומיד אחר כך ל-12 ול-14, בו חצתה את קו הסיום. בשיוט השביעי סיימה דוידוביץ' במקום ה-16 וכעת היא מדורגת במקום ה-14 הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully