וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצינות זה שם המשחק

הפועל ת"א סיימה בשנה שעברה את שלב הבתים של גביע הטוטו עם 4 נקודות בלבד. פ"ת לעומת זאת הלכה עד הסוף וזכתה בגביע. ומה עכשיו במפגש ביניהן?

משחק מספר 78: הפועל תל אביב – הפועל פתח תקווה 1.35, 3.35, 4.75

שתי הקבוצות ממשיכות את משחקי קדם העונה עם מפגש במסגרת גביע הטוטו, הכל במטרה להגיע כמה שיותר מוכנות לפתיחת הליגה. הפועל תל אביב, שזכתה למנוחה אחרי המשחק שלה בגביע אופ"א ביום חמישי, תנסה להראות שלפחות בזירה המקומית היא הולכת לדבר חזק. אחרי האכזבה מבחינתה ב-0:0 מול וויבודינה, אלי גוטמן וחניכיו יעשו הרבה כדי לסיים עם ניצחון.

אלא שמולם ניצבת יריבה שממש חבל להמעיט מערכה. פתח תקווה, שעלתה רק בשנה שעברה לליגת העל, יודעת שהשנה אין הנחות וכבר מתחילת העונה היא חייבת לעשות תוצאות טובות, כי רק כך היא תישאר בליגה. הקבוצה של אלי מחפוד לא קבוצה גדולה, אך האמביציה של הצעירים אמורה לשחק העונה תפקיד חשוב בהישארותה בליגה. אך לפני שנהמר הנה עוד כמה נתונים שיעזרו לכם להחליט על מי כדאי לשים את הכסף.

השתיים ששובצו יחד לבית ג' בגביע הטוטו פתחו את העונה כבר בשבוע שעבר. פתח תקווה הפסידה 2:1 במשחק הפתיחה לבני סכנין אחרי שכבר הובילה משער של פטי נימבה. הפועל תל אביב לעומתה הרשימה מאוד בהתקפה אך הייתה זוועתית בהגנה, כשסיימה עם 3:4 על עירוני קרית שמונה.

כעת בואו נראה איך שתי הקבוצות תפסו את גביע הטוטו, נתון חשוב כדי לדעת מה מידת הרצינות שמייחסות הקבוצות למפעל. אז ככה, הפועל תל אביב בעונה שעברה שובצה בבית אחד עם בית"ר ירושלים, בני יהודה והפועל כפר סבא וסיימה במקום האחרון עם ארבע נקודות בשישה משחקים (ניצחון אחד בלבד). פתח תקווה, ששיחקה בבית המכיל שש קבוצות, סיימה במקום השני אחרי הפועל חיפה והשיגה חמישה ניצחונות מתוך עשרה משחקים. למרות זאת, פתח תקווה המשיכה עד הגמר, ניצחה 0:2 את הכח עמידר רמת גן וזכתה בתואר.

אם כן, אל לכם לחשוב שפתח תקווה תזלזל במפעל, אך למרות זאת הפועל תל אביב המנוסה יותר אמורה לגרוף את הנקודות. ההערכה שלנו היא שהמשחק עשוי להסתיים בתיקו או בניצחון של הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully