וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בכורה?

לואיז פליפה סקולארי וצ'לסי פוגשות את פורטסמות', הברזילאי ינסה להשיג ניצחון ראשון העונה. גם נתניה וחיפה נפגשות. הנה כמה טיפים כדי להרוויח

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 23.3325 (100 ש"ח יניבו 2,333 ש"ח)

משחק מספר 6: צ'לסי – פורטסמות'. אז איזו צ'לסי נראה השנה? אחרי שאברהם גרנט פינה את מקומו ללואיס פליפה סקולארי, צ'לסי אמורה לקבל מחץ ורעב ללכת עד הסוף ולא להגיע רק לבאר ולא לשתות ממנו. במחזור הפתיחה היא פוגשת את פומפי, אחת הקבוצות שמצטיינת בבינוניותה, אך דווקא נראה שהיא יכולה לכפות תיקו. ההימור: איקס (4.5)

משחק מספר 11: אסטון וילה – מנצ'סטר סיטי. טל בן חיים והסיטי יוצאים לעונה חדשה כשהסיכויים לתפוס את אחד מהמקומות הראשונים אינם גבוהים. בשנה שעברה הסיטי פתחה מצוין את העונה ובחלק מהזמן אף תפסה את המקום הראשון, אך בהמשך דעכה. הוילה קבוצה מצוינת שכנראה תנצח. ההימור: 1 (1.7)

משחק מספר 39: מכבי חיפה – מכבי נתניה. החיפאים של אלישע לוי לא שידרגו יותר מידי את עצמם בקיץ ועונה טובה תהיה אם הקבוצה תסיים במקום השלישי. בנתניה מקווים שלותר מתיאוס יוסיף מהידע והניסיון שלו כדי לשדרג את הקבוצה, אך זה לא ממש בלט ביום חמישי בגביע אופ"א. כך או כך נראה שהקבוצות יסיימו בתיקו. ההימור: איקס (3.05)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 4.96 (100 ש"ח יניבו 469 ש"ח)

משחק מספר 74: דגרפורס – אורגריטה. הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות מליגת המשנה בשבדיה כל כך בולטים, עד כדי כך שצריך לקרות משהו ממש יוצא דופן כדי שאורגריטה המוליכה תסיים בהפסד. בין הקבוצות מפרידות 20 נקודות אחרי 18 משחקים. לכו על בטוח וסמנו 2 (1.5)

משחק מספר 78: הפועל תל אביב – הפועל פתח תקווה. אלי גוטמן ראה ביום חמישי האחרון עד כמה העבודה שלו רבה אחרי התיקו המאכזב בסרביה. ועם זאת, הפועל תל אביב עדיין טובה יותר מהפועל פתח תקווה וכל תוצאה אחרת פרט לניצחון ירים גבה, גם אצל העולה החדשה, שהולכת העונה להילחם על חייה בליגה. ההימור: 1 (1.35)

משחק מספר 87: אמיין – מץ. אמיין מליגת המשנה בצרפת פתחה את העונה עם תיקו מול בולון ובהמשך הפסידה למונפלייה 2:1. מץ, שירדה מהליגה הבכירה, פתחה עם שני ניצחונות 0:1 על גנגאן ועל טור. למרות הוותק שלה נראה שהיא תיאלץ לסיים בתיקו. ההימור: איקס (2.45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully