וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "לא פיללתי למנצ'סטר יונייטד"

16.8.2008 / 22:51

מאמן מכבי ת"א רן בן שמעון לא התרגש מההפסד לאשדוד בגביע הטוטו. האוהדים מחו בפניו של שעיה על טומסאיץ'. וודראן לא יגיע לאשדוד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

מכבי תל אביב קיוותה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון במחזור הראשון של גביע הטוטו 0:3 על מכבי פ"ת. אלא שהצהובים התבדו והתבזו לפני הקהל שלהם בבלומפילד. הקבוצה של רן בן שמעון הובילה, אך נוצחה לבסוף על ידי מ.ס. אשדוד 2:1. הקבוצה של יוסי מזרחי משיגה ניצחון שלישי העונה על מכבי, שניים עוד לפני פתיחת העונה במשחקי אימון, וכעת אחד נוסף.

"אין סיכוי שברנשטיין יגיע"

"מועמדותו של ג'ונתן ברנשטיין כלל לא עומדת על הפרק, אין שום סיכוי שהוא יגיע למכבי תל אביב", אמר הערב בפסקנות גורם בכיר בהנהלת מכבי תל אביב בתום ההפסד "גם מועמדותו של אלירן דנין ירדה בשלב זה מהפרק כי בית"ר ירושלים לא משחררת אותו. כפי שזה נראה כרגע אורי שטרית יהיה המגן השמאלי של מכבי תל אביב. אין טעם להיכנס לפאניקה, ברגע שאין שום פתרונות ראויים מבחוץ צריך ללכת ולחזק את מה שיש בקבוצה וכך יהיה", הוסיף הגורם הבכיר.

בתום המשחק עמדו מספר אוהדי מכבי ושוחחו עם המנכ"ל עוזי שעיה. האוהדים חזרו וביקשו להחליף את הבלם איגור טומאסיץ', שמהווה מבחינתם את הבעיה המרכזית בחוליית ההגנה. שעיה הקשיב לאוהדים המתוסכלים ואמר: "אנחנו בונים כאן משהו חדש, לוקח זמן ועם כל הקושי בכך, צריך הרבה סבלנות כדי שהקבוצה תידבק ותתחבר. אין שחקן אחד כזה או אחר שאשמים בהפסד, יש כאן קבוצה טובה, רק תנו לנו זמן".

בן שמעון: "לא נראה לי להפיל טעויות על שחקנים"

המאמן רן בן שמעון ניסה לחפש נקודות אור למרות ההפסד ואמר: "אני לא מאמין בכבשים שחורות, עדיין לא חילקו נקודה אחת בליגה. אני חושב שבסך הכל שיחקנו טוב היום. הנענו את הכדור טוב, היה חסר לנו הפס האחרון בסוף. אנחנו רוצים לראות דרך מסוימת וגם תוצאות. השחקנים נתנו מאה אחוז, שיחקו כדורגל חיובי וטוב. קיבלנו גולים שלא קשורים למשחק, דווקא בדקות שהיינו יותר טוביםף אבל ממשיכים הלאה. יש לנו סגל עמוק ובכל שבוע יש התלבטויות לגבי מי ישחק. כל מי שנמצא בסגל הוא אופציה.

"לא פיללתי שנראה כמו מנצ'סטר יונייטד, אנחנו רק בהתחלה של הדרך, נהיה טובים משבוע לשבוע", הוסיף בן שמעון, "בסך הכל אני מרוצה ממה שהשחקנים נתנו, אך לא מהתוצאה. אין צורך לדבר על כבשים שחורות, זו חשיבה לא נכונה, אין דבר כזה קבוצות שקשה נגדן, אני חושב שהדברים ברגליים שלנו. כרגע זה רק גביע הטוטו, שזה חשוב אבל נוכל לענות על השאלות כשיחלקו נקודות בליגה".

בן שמעון התייחס לעובדה ששלושה מתוך ארבעת שחקני חוליית ההגנה שלו (ליאור ז'אן, משה מישאלוב ושירן ייני), לא שיחקו בעמדתם הטבעית: "לא נראה לי להפיל את הטעויות על שחקנים חסרים, גם לאשדוד היו חסרים, דווקא לייני היה משחק טוב מאוד. היינו צריכים להיות הרבה יותר חדים כשהובלנו את המשחק ואף כבשנו גול שלטעמי היה חוקי לחלוטין ואין לי קצה של מושג למה הוא נפסל".

"היה לנו משחק טוב מאוד", אמר הקשר יוסי שבחון. "בחצי הראשון הרגשנו שהיינו שווים יותר מגול אחד, אבל צריך לזכור שזו תחילת עונה וכמו שאחרי הניצחון בשבוע שעבר לא השתנה כלום באימונים שלנו, לא ישתנה גם אחרי ההפסד. אשדוד עשו שתי התקפות והבקיעו שני שערים. אני חושב שההגנה עשתה את העבודה שלה ברוב חלקי המשחק, אבל זה קורה".

עוד הוסיף הקשר: "כל הקבוצה עוד צריכה להשתפר והיא תשתפר. לא נשברנו, שלטנו גם אחרי השער של אשדוד, זה היה משחק ביתי שלנו והקהל דחף אותנו 90 דקות. התוצאה מאכזבת מאוד, הדרך פחות ואני חושב שאפשר רק להשתפר מפה. לא חשבנו על משחקי האימון מול אשדוד, לא היו להם משמעות. רצינו לנצח במשחק הראשון בבלומפילד, זה לא קרה ונחכה למשחק הבא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עידן שדה: "יוסי מזרחי נותן לנו את הבמה"

למרות הניצחון באשדוד עוסקים עדין בחיפושים קדחתניים אחרי חיזוק זר לקבוצה. בהנהלת המועדון החליטו בשלב זה שלא להנחית בארץ את הבלם הקרואטי וודראן יישה. גורם בכיר במועדון הסביר: "אנחנו בודקים מספר בלמים אחרים ויש לנו גם שלושה ארבעה שוערים זרים שאנחנו מדברים איתם ועם הסוכנים שלהם".

המגן אדיר טובול שסובל ממתיחה, ולא היה בסגל הקבוצה הערב, צפוי לחזור במהלך השבוע לאימונים.

הבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן, לא הסתנוור מהניצחון ואמר: "אסור לזלזל במכבי תל אביב, ראינו את החצי הראשון, למכבי יש קבוצה מצוינת. קורה שמפסידים, אבל אני לא נמצא כאן בשביל לדבר על מכבי. אני לא חושב שמישהו צריך להקל ראש במכבי תל אביב. אנחנו עדין לא מוכנים לפתיחת הליגה, אנחנו באותו מצב שבו היינו לפני חודש וחצי-חודשיים, עדיין מחפשים שחקנים זרים לקבוצה, רחוקים מלהשלים את הסגל. אבל בניגוד לעונות קודמות אנחנו לא ממהרים להחתים כאלה שיתבררו מאוחר יותר כהחתמה לא טובה. אנחנו לא בלחץ".

לגבי המשחק היום אמר הבעלים: "אני מאוד מרוצה ממה שראיתי, זה אולי לא מספיק בשביל עונה שלמה, אבל מה שיש לאשדוד העונה לא היה אף פעם ואולי אין לאף קבוצה בארץ. יש לנו 6-7 שחקני נוער צעירים ומוכשרים שללא ספק יהוו את העתיד של המועדון הזה. אין ספק שהם גם ישחקו במשחקים הרשמיים בלי להיכנס לשם כזה או אחר. המטרה המוצהרת שלנו היא לאפשר לצעירים להביא את יכולתם בצורה טובה יותר ולשם כך צריך שוער מנוסה יותר, צריך עוד קשר אחורי מנוסה כדי שהצעירים יבואו לידי ביטוי. אני יכול להבטיח לאוהדים של אשדוד שבשבועיים הקרובים לקראת פתיחת הליגה נחתים שני זרים נוספים. קשה לי להאמין שעם הסגל הזה והמאמן שנמצא כאן נחזור על העונה שעברה שהייתה חריגה למה שהורגלנו באשדוד".

"הנענו כדור טוב, זה תמיד היה החלק החזק שלנו", אמר בסיום המאמן המנצח יוסי מזרחי. "יש לנו איכויות בחלק ההתקפי, וגם כשמכבי התקיפו ידעתי שיש לנו שחקנים מאוד מסוכנים ושאנחנו לא צריכים יותר מ-3-4 הזדמנויות להבקיע וזה מה שקרה".

על שחקניו הצעירים אמר מזרחי: "אם השחקנים הצעירים יתקדמו הם יקבלו את ההזדמנות. הם צריכים לשחק כמו מקצוענים ואז אין שום סיבה שהם לא יקבלו הזדמנויות".

עידן שדה, שכבש את שער הניצחון בבעיטה לחיבור של מכבי תל אביב, אמר אחרי המשחק: "כל שחקן חולם להגיע לקבוצה הבוגרת ולהשתלב בה ואני שמח שיוסי נותן לנו את הבמה ואת ההזדמנויות. יוסי אומר לנו לעלות לשחק ולא לפחד לעשות מה שאנחנו עושים באימונים ואני שמח שזה הצליח היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully