וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורשת של קלופט

נטליה דוברינסקה האוקראינית קטפה את הזהב בקרב 7 בהיעדרה של השבדית האגדית, בת ארצה בלונסקה זכתה בכסף

בשנים האחרונות נשלט ענף הקרב 7 לחלוטין על ידי קרולינה קלופט, שניצחה ב-22 תחרויות ברציפות בתחרות המתישה ביותר באתלטיקה הנשית. אבל השבדית הנפלאה החליטה להתמקד החל מהשנה רק בקפיצה לרוחק ובקפיצה משולשת, והותירה את המאבק על הבכורה ליתר חברותיה.

היום (שבת) הושלמה תחרות הקרב 7 בבייג'ינג, בסיומה זכתה נטליה דוברינסקה האוקראינית במדליית הזהב עם תוצאה כללית של 6733 נקודות, 33 נקודות בלבד יותר מבת ארצה לודמילה בלונסקה. היילס פונטיין האמריקאית הסתפקה בארד עם 6619 נקודות. דוברינסקה פיגרה משמעותית אחרי פונטיין בתום יום התחרויות הראשון, אבל היום היא הרשימה מאוד עם שיאים אישיים בקפיצה לרוחק והטלת כידון, שהשאירו לה פער מבטיח לקראת המקצוע האחרון, ריצת ה-800 מטר, בו עשתה את העבודה והשלימה את הניצחון.

"אני חושבת שרציתי את המדליה הזו יותר מהאחרות", אמרה דוברינסקה בסיום. "הייתי במעמדים האלה בעבר, אבל הפעם באמת באתי בשביל לקחת את הזהב". בלונסקה, שחזרה רק בשנה שעברה מהשעייה של שנתיים לאחר שנתפסה בשימוש בסמים, השיבה לקריאות נגד השתתפותה במשחקים: "מה שהיה נשאר בעבר. עשיתי טעות, אבל חזרתי מאז. מי שאומר שאני צריכה להיות מושעית מהאולימפיאדה צריך להביט במראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully