וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון: ישראל פוגשת את בלגיה למשחק אימון

16.8.2008 / 21:36

הנבחרת שסיימה את מחנה האימון בנהריה, פותחת בסדרה של שלושה משחקי אימון מול הבלגים. כל שחקני הסגל בריאים ויוכלו להשתתף במשחק

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (שבת) אימון, לקראת משחק האימון מחר (19:30, הדר יוסף) מול נבחרת בלגיה, במסגרת ההכנות לקראת מוקדמות אליפות אירופה שיחלו בספטמבר. האימון היה הראשון מאז חזרה הנבחרת ממחנה האימונים שנערך במשך כל השבוע שעבר בנהריה. אחרי שבימים האחרונים של המחנה סבל ליאור אליהו מפציעה בברכו ומאיר טפירו מחתך בשפה, ערכו השניים הערב אימון מלא ויהיו כשירים למשחק. ביום שלישי וחמישי תערוך הנבחרת עוד שני משחקים מול הבלגים, כאשר בשלישי המשחק יתקיים ברמלה ואילו בחמישי תארח הנבחרת את הבלגים באשקלון.

נבחרת בלגיה נחתה בארץ אמש וערכה גם כן אימון בהדר יוסף. הנבחרת הבלגית מתכוונת גם כן למוקדמות אליפות אירופה שם משובצת לבית אחד עם נבחרות צרפת, טורקיה ואוקראינה, בית שממנו תתקשה הנבחרת להעפיל. מאמן הנבחרת הוא אדי קסטילס, מאמנה של אנטוורפן. הסגל הבלגי לא משופע בכוכבים, אך השחקן המוביל של הבלגים הוא שחקן ריאל מדריד, אקסל הרבל. כמו כן ניתן למצוא בנבחרת הבלגית את הפורוורד המוכשר כריסטוף בגהין משרלואה והגארד המוכשר והצעיר ג'ונתן טאבו, שגם כן משחק בשרלואה.

לאחר סדרת משחקי האימון מול בלגיה תצא הנבחרת לטורניר באסטוניה לקראת סוף החודש וב-3 לספטמבר תפתח את טורניר מוקדמות אליפות אירופה במשחק ביתי בהיכל נוקיה מול נבחרת בריטניה, שתחסר את שני כוכבי ה-NBA לואל דנג ובן גורדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully