וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון לא הצליחה לנצח את לוריין

האלופה השיגה רק תיקו 0:0 בחוץ. בורדו הפסידה ל-פ.ס.ז' 1:0 במחזור השני, ורק גראנובל הקטנה מושלמת עם שני ניצחונות בפתיחת העונה

המחזור השני של הליגה הצרפתית החל אתמול (שבת), כאשר שבעה משחקים שנערכו אתמול, הושלמו היום כשליון לא מצליחה לנצח את לוריין ומסיימת בתיקו 0:0 וגרנובל מנצחת 0:1 את ראן ועולה למקום הראשון בטבלה. בתשעת המשחקים הובקעו 21 שערים, תפוקה נאה בהחלט לליגה הזחיחה בדרך כלל.

מארסיי - אוקזר 0:4

במשחק שהשלים את המחזור, הציגה מארסיי יכולת נהדרת וניצחה בקלות, הודות לשערים של ניאנג (17, 53), ואליוט גרנדין הצעיר והמוכשר (76), כשבודווין זנדן נותן את החותמת הסופית (86) על יופי של פתיחת עונה למארחים.

גראנובל - ראן 0:1

גרנובל העולה החדשה לליגה הצרפתית התחילה טוב יותר את המשחק וכבר בדקה ה-10 נשרק לזכותה כדור עונשין מ-11 מטרים. אולם סופיאן פגולי שלח אותו החוצה. עשר דקות מאוחר יותר, היה זה נאסים אקרור, שכבש את גול הניצחון. בינתיים, מדובר בהפתעה של הליגה.

ליון-לוריין 0:0

במשחק נטול אירועים והזדמנויות לא הצליחה האלופה, ליון, לנצח את הקבוצה הקטנה של לוריין וסיימה בתוצאה 0:0. ליון מדורגת כעת במקום השני עם ארבע נקודות, לאחר שניצחה במחזור הקודם בקלות יחסית את טולוז בתוצאה 0:3.

פ.ס.ז' - בורדו 0:1

סגנית האלופה הגיעה לפאריס במטרה לשמור על מאזן מושלם, אבל לקבוצה המתחדשת של פול לה גואן היתה מוטיבציה מיוחדת במשחקה הביתי הראשון מול הקהל הביתי בפארק דה פראנס, והיא נתנה למאמנה המושמץ ניצחון נאה על חברו לשעבר בנבחרת צרפת, לורן בלאן. מי שהתכבד בשער היחיד במשחק הוא גיום הואראו הצעיר, מלך השערים של ליגת המשנה בצרפת שהגיע הקיץ מלה האבר, וכבש את שערו הראשון בקבוצה בדקה ה-53.

קון - ולנסיין 1:3

קון השיגה את ניצחונה הראשון העונה בבית, והנחילה לאורחים הפסד ראשון, אחרי שבמחזור הראשון הם אספו שלוש נקודות. ניקולס פלורנטין (2), סטיב סבידן (22) וחואן אלוצ'נס (30) קבעו 0:3 מהיר, פיליפ סבו (41) צימק.

נאנט - מונאקו 1:1

נאנט השיגה את התיקו השני שלה העונה. מונאקו עלתה ליתרון כבר אחרי חמש דקות של משחק כשמקאמל מריים כבש. שעה בדיוק אחרי, קלאודיו קסרו איזן ושלח את הקבוצות להתחלק בנקודות.

ניס - נאנסי 1:2

האורחים, שאשתקד עשו עונה מצויינת, עם נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורים. ניס השיגה נקודות וניצחון ראשון הודות למאמנה טראורה, שכבש שער ניצחון בדקת הסיום של המשחק. לפני כן לואיס רמי העלה אותה ליתקון בדקה ה-33, בנג'מין גבאנון איזן זמנית בפנדל בדקה ה-45.

סט. אטיין - סושו 1:2

גם לירוקים יש ניצחון ראשון העונה. בלייס מתודי (11) ופסקל פיינדונו (18 פנדל) העלו את המקומיים ליתרון מהיר, דמיאן פרקוויס רק צימצם רבע שעה לסיום.

טולוז - לה האבר 1:2

האורחים עלו ליתרון וקיוו להוציא נקודה אחת לפחות מהסגולים, אבל שער של פייר גיגנה בדקה ה-88 מנע מהם אפילו נקודה. אמאדו אלסן העלה את לה האבר ליתרון בדקה ה-11, דניאל קונגרה איזן בדקה ה-60, עד שער הניצחון של גיגנה.

ליל - לה מאן 3:1

לה מאן השיגה ניצחון חוץ נפה בליל. זה החל עם שערים של תורסטן הלסטאד (21) ומודיבו מייגה (34). מיכאל באסטוס צימק ונתן תקווה מחודשת לליל בדקה ה-64, אבל מייגה כבש את השני שלו וחרץ את גורל המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully