וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט אחרי שהביסו את ספרד: ”לא רע בכלל”

היתה תשובתו של קובי בריאנט אחרי התבוסה האדירה שהנחילה ארצות הברית לספרד 82:119. פאו גאסול: ”הם מאוד רציניים”

ספורט 5

המשחק היום (שבת) בין ארצות הברית וספרד היה יותר מסתם משחק כדורסל בשלב הבתים של טורניר הכדורסל האולימפי. המשמעות הפרקטית של המשחק היתה שולית - ניצחון של אחת הנבחרות היה מבטיח לה את המקום הראשון בבית ככל הנראה, ולטווח הארוך זה לא מאוד משנה. המשחק הזה היה קריטי לשני הצדדים כדי להראות לעולם מה יהיה בשלבים הבאים. ספרד רצתה להראות שהיא יכולה להוות יריב שקול נבחרת האמריקאית, אולי אפילו לנצח, בעוד ארצות הברית מצידה היתה מאוד נחושה להוכיח לעולם שפערי הרמות אולי הצטמצמו, אבל הם עדיין קיימים. ועוד איך קיימים.

החל מאמצע הרבע הראשון ועד הדקה הארבעים, לא הוטל הניצחון האמריקאי בספק. הפער רק צמח וצמח, כשמייק ששבסקי, מאמן האמריקאים, מנצל את הדקות כדי לשתף את כל השחקנים. זה נגמר ב-82:119 אדיר לארצות הברית, והצהרת כוונות מאוד רצינית לקראת ההמשך. אם את ספרד האמריקאים מביסים כל כך בקלות, ובצורה כה משכנעת, הרי שתקוות הנבחרות האחרות פתאום נראות מעט תלושות.

לברון ג'יימס, שהוביל חבורה של שמונה אמריקאים בדאבל פיגרס והיה בלתי ניתן לעצירה, יודע בדיוק את הסיבות לניצחון: "קלענו 45 אחוז לשלוש, וקרוב ל-80 אחוז מהעונשין", אמר ג'יימס. "אנחנו יודעים שאין לנו בעיה להגן ולצאת למתפרצות, אבל כשאנחנו קולעים ככה מבחוץ ומהעונשין יהיה מאוד קשה לנצח אותנו", הוסיף את מה שנבחרת ספרד למדה על בשרה.

קובי בריאנט, שלא היה צריך להיות דומיננטי במיוחד, הסביר את אינטנסיביות האדירה של נבחרתו: "היה חשוב לנו לדעת איך אנחנו מתמודדים מול האלופים. זה היה משחק חשוב מאוד לנו", אמר בריאנט, ומיד נשאל איך היה. "לא רע בכלל", ענה באנדרסטייטמנט.

פאו גאסול, שהיה מאוד חלש, לא חיפש תירוצים ונתן את כל הקרדיט לאמריקאים. "הם רצו לתת הצהרה במשחק הזה, וזה בהחלט מה שהם עשו. הם שידרו מסר לכל נבחרות הטורניר", אמר גאסול. "לפני כן הם לא עשו את זה, אבל עכשיו כולם יודעים שהם אמיתיים, שהם מאוד רציניים לגבי הטורניר". אין ספק כי להביס את אלופת העולם ב-37 הפרש נחשב כהצהרת כוונות היסטרית. אם נבחרות הכדורסל האחרות משקשקות כעת בבייג'ינג, תהיו בטוחים שזה לא בגלל הקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully