וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: אשדוד ניצחה 1:2 את מכבי תל אביב

16.8.2008 / 21:24

הצהובים של בן שמעון הובילו משער של יבוריאן, אבל מהפך של הקבוצה מעיר הנמל, עם שערים של מקרייב ושדה, קבעו את תוצאת הסיום

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ הספורט

הכול היה מוכן מבחינתה של מכבי תל אביב להעניק ניצחון ראשון רשמי לאוהדיה בבלומפילד. אחרי ה-0:3 בווינטר על מכבי פתח תקווה, נראה שהקבוצה של רן בן שמעון עלתה על דרך המלך, אבל מ.ס. אשדוד קילקלה את החגיגה, כשניצחה 1:2 במחזור השני של גביע הטוטו בבית ב'.

הצהובים פתחו טוב וכבר בדקה ה-13 עלו ליתרון משער של יבוריאן, אחרי מהלך קבוצתי יפה. אלא שאז הם הורידו הילוך. אולי זה ביטחון היתר, אולי זה חוסר העניין, אבל המשחק שלהם פחות שטף. את המחצית השנייה הם פתחו חזק והגיעו להזדמנויות, אבל זה לא הספיק. אשדוד התעשתה ועשתה מהפך מהיר תוך ארבע דקות. שני שערים מלאי נחישות, אחד של מקרייב (65), שני של שדה (69) ניצחו לה את המשחק. הצהובים יורדים מנוצחים, ובן שמעון צריך לעשות חושבים איך

עוד לפני העונה נפגשו הקבוצות פעמיים במשחקי אימון ואשדוד רשמה שני ניצחונות, הערב היא הוסיפה עוד אחד. עידן שדה, שכבש את שער הניצחון, מתחיל להסתמן כתגלית. כבר בעונה שעברה הוא עלה לקבוצה הבוגרת, אבל במאבקי התחתית הוא לא יכול היה לבוא לידי ביטוי. העונה הוא כבר מוכיח שהוא עשה התקדמות לא קטנה.

מהלך המשחק

דקה 1 - כבר בדקה הראשונה הצהובים כמעט עלו ליתרון, אבל יבוריאן לא הצליח לדחוק מול שקל.

דקה 4 - חדד הרים כדור טוב, אבל הנגיחה של יבוריאן הייתה רעה ויצאה לחוץ.

דקה 13 - גול! ג'ונסון שלח מסירה טובה מקו האמצע לשבחון, שמצא בכדור נהדר את יבוריאן. הארמני הכניע את שקל בקלילות. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 24 - הזדמנות ראשונה רצינית לאשדוד. מקרייב נגח, אחרי הרמה של רביבו, אבל הכדור שלו הלך מעל המשקוף של יבריץ'.

דקה 64 - שירן ייני העביר כדור רוחב טוב, אבל הגנת אשדוד הצליחה להרחיק.

דקה 65 - גול! אשדוד יצאה להתקפה מתפרצת. שריקי העביר כדור טוב ימינה לדוד רביבו, שהגביה לרחבה. מקרייב נגח, יבריץ' הדף מצוין, אבל הבולגרי קם מהמגרש, ונגח את הריבאונד פנימה, הפעם יבריץ' לא יכול להושיע. 1:1.

דקה 69 - גול! עידן שדה, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה, קיבל כדור באגף ימין, חתך למרכז ושלח כדור אדיר מכ-20 מטרים לחיבורי השער של יבריץ', שזינק אך לשווא. מהפך גדול של אשדוד, 1:2 לקבוצה של מזרחי.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', שרן ייני, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב (אבי יחיאל, 88), ליאור ז'אן (תום מנשרוב, 84), ג'ונתן אסוס (יאניק קמנאן, 66), דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', רודי חדד, יוסי שבחון, איליה יבוריאן (דור מלול, 88).

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עידן ציון (עידן שדה, 46), ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון (בורחס סביליו, 75), מאור זוהר, קובי דג'אני, דוד רביבו, רחמים צ'קול, עידן שריקי (משה בן לולו, 65), דימיטאר מקרייב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully