וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה פתחה עם שלישייה

המועמדת לקרוא תיגר על באיירן מינכן הביסה 0:3 את האנובר במחזור הפתיחה של הבונדסליגה. רק 2:2 לורדר ברמן מול ארמיניה בילפלד

בזמן שהאולימפיאדה מושכת את מירב תשומת הלב הספורטיבית בשבועיים הללו, אתמול (שישי) נפתחה הליגה הגרמנית עם 2:2 בין המבורג לבאיירן מינכן והיום נמשך המחזור הראשון עם שישה משחקים נוספים.

שאלקה - האנובר 0:3

לצד ורדר ברמן ואולי המבורג, שאלקה היא המועמדת הבכירה לקרוא תיגר על באיירן מינכן והיום היא הוכיחה מדוע עם ניצחון מוחץ. בורדון הברזילאי העלה את הקבוצה החדשה של פרד רוטן ליתרון כבר בדקה השנייה ו-5 דקות לאחר מכן הכפיל קווין קוראני את התוצאה. חלוץ נבחרת גרמניה המתין עד הדקה ה-64 כדי לכבוש את השלישי ולרשום פתיחת עונה מצוינת.


ארמיניה בילפלד - ורדר ברמן 2:2

ללא דייגו, שטיפס היום לחצי גמר האולימפיאדה עם נבחרת ברזיל, ברמן יצאה למשחק חוץ אבל ונתקלה בקושי גדול להשיג 3 נקודות ראשונות לעונת 2008/9. שתי הקבוצות המתינו לדקה ה-60 כדי לפתוח את חגיגת השערים בחסותו של מרקוס רוזנברג השבדי. אלא שארתור ווצ'ניארק השווה בדקה ה-74. רוזנברג לא התייאש והחזיר את היתרון לקבוצתו בדקה ה-80, אבל הפולני המארח כבש שוב בדקה ה-82 ונפרד בתיקו מהשבדי בשערים ובנקודות.

לברקוזן - דורטמונד 3:2

דורטמונד אולי לא עשתה יותר מדי בשנים האחרונות, אבל בקיץ הגיע אליה מאמן העל יורגן קלופ וכדאי לעקוב אחריה בעונה הקרובה. מלסון ואלדז כבש היום ראשון בדקה ה-4 ולמרות שפטריק הלמס השווה בדקה ה-21, דורטמונד החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-37 בזכות שער של פלוריאן קרינגה. נוון סובוטיץ' ביסס את היתרון של האורחים בדקה ה-49. סטפן קיסלניג רק צימק בדקה ה-83, אבל זה היה מאוחר מדי בשביל המארחים.

קרלסרוהה - בוכום 0:1
לקרלסרוהה: כריסטיאן אייכנר 29.

אנרגי קוטבוס - הופנהיים 3:0
להופנהיים: ודאד איביסביץ' 16, 76, דמבה בה 54,

וולפסבורג - פ.צ קלן 1:2
לוולפסבורג: כריסטיאן גנטנר 48, זבזדאן מיסימוביץ' 78. לקלן: מילובויה נובקוביץ' 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully