וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עולם מדהים לבולט ב-100 מטר

האצן הג'מאייקני המשיך את היכולת הפנומנלית שלו וקבע שיא עולם מדהים של 9.69 שניות, תומפסון זכה בכסף, דיקס בארד, פאוול רק חמישי

רק לפני כשבועיים הודיע יוסאין בולט, בעצה אחת עם מאמנו, שבנוסף למקצוע החזק שלו, ריצת 200 מטרים, הוא ירוץ באולימפיאדה גם במקצה ה-100 מטרים, בו הוא מחזיק בשיא העולמי. היום (שבת) התברר בדיוק מדוע, כשהג'מאייקני הצעיר זכה במדליית זהב ראשונה שלו במקצה הריצה היוקרתי ביותר. בולט לא הסתפק בכך. הוא גם רשם שיא עולם מדהים עם 9.69 שניות. הוא עשה זאת בקלילות, כשכמו במקצים המוקדמים הוא מסתכל לצדדים. נראה כי בולט האימתני יוכל בהחלט בעתיד לקזז עוד מהשיא שקבע.

בולט, שבעוד חמישה ימים בדיוק יהיה בן 22, הרשים כבר במקצי המוקדמות כשרשם זמנים של 9.92 שניות (ברבע הגמר) ו-9.85 שניות (בחצי הגמר), במקצים בהם נראה שהוא ממש לא מתאמץ.

מי שהפתיע בריצה היה ריצ'ארד תומפסון מטרינידד וטובאגו, כשסיים במקום השני וזכה במדליית הכסף. הוא עצר את השעון בזמן של 9.89, דבר שמוכיח עוד יותר את עוצמתו של בולט, שסיים בשתי עשיריות השנייה לפניו. וולטר דיקס האמריקאי סיים שלישי וזכה בארד, כשסיים בזמן של 9.91. אסאפה פאוול, בן ארצו של בולט, שהיה מועמד לזכות בזהב או לפחות באחת המדליות, איכזב מאוד כשסיים רק במקום החמישי בזמן של 9.95.

רביעי היה צ'ורנדי מרטינה עם 9.93 מהאנטילים ההולנדיים. שישי הגיע ג'מייקני אחר, שלישי במירוץ, מייקל פרטר, שקבע 9.97. מארק ברנס מטרנידד הגיע שביעי בזמן של 10.01, ואת השמינייה השלים דארוויס פאטון האמריקאי, שסיים את המירוץ ההיסטורי עם 10.03 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully