וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: עוף טורס

שער של פרננדו טורס בדקה ה-83 סידר לליברפול 0:1 על סנדרלנד בפתיחת הפרמיירליג. ניצחון דחוק לארסנל, הפסד לטוטנהאם

חיכינו, כססנו ציפורניים, וסוף סוף הפרמיירליג האנגלית יצאה לדרך. קיץ מרתק עבר על אחת משתי הליגות הטובות בעולם, ודומה כאילו העונה הקרובה הולכת להיות מעניינת ומותחת מאי פעם. את המחזור הראשון היום (שבת) הוציאה לדרך ארסנל, כשאירחה בביתה את ווסט ברומיץ', העולה החדשה, וגברה עליה 0:1. גם ליברפול פתחה עם 0:1 קטן על סנדרלנד. מחר ייכנסו למעגל המשחקים גם האלופה מנצ'סטר יונייטד, שתארח את ניוקאסל, וסגניתה צ'לסי, שתארח את פורטסמות. מנצ'סטר סיטי, קבוצתו החדשה של טל בן חיים, תצא לברמינגהאם למשחק חוץ קשה מול אסטון וילה.

סנדרלנד - ליברפול 1:0

שחקניו של רפא בניטז הצפינו לאיצטדיון האור לפתיחת העונה שלהם, ולא הצליחו לפצח את ההגנה של החתולים השחורים עד לדקות הסיום. יוסי בניון המשיך לפתוח בהרכב, כפי שעשה בכל משחקי ההכנה של קבוצתו, והוחלף על ידי פאביו אורליו בדקה ה-81. שתי דקות לאחר מכן קיבל פרננדו טורס, במשחקו הרשמי הראשון מאז גמר היורו בו כבש את השער היחיד בניצחון הספרדי על גרמניה, כדור מקרי 25 מטרים מהשער, והפציץ בומבה אופיינית לרשת של קרייג גורדון.

ארסנל - ווסט ברומיץ' 0:1

ארסן וונגר, שגם הקיץ לא התפרע במסע רכש היסטרי, המשיך את קו הרכש של שחקנים צעירים, בראשם סמיר נאסרי. הצרפתי הצעיר והנפלא החזיר דיווידנדים באופן מיידי, כשכבר אחרי 4 דקות העלה את קבוצתו ל-0:1, לשמחת 60 אלף האוהדים שמילאו את אצטדיון האמירויות.

קבוצת הפאר האנגלית הורידה מעט את הרגל מהדוושה אחרי השער, ועד הסיום לא היה שינוי בתוצאה. ארסנל פותחת את העונה עם 0:1 קטן, יכולת לא לגמרי משכנעת, אבל תקוות רבות לעונה מוצלחת. בהמשך היום יושלם המחזור כולו.

האל סיטי - פולהאם 1:2

העולה החדשה מהאל, שהפכה לאחת הקבוצות המדוברות באנגליה במשך השנתיים האחרונות, רצתה שהופעת הבכורה שלה בליגה הבכירה אל מול הקהל הביתי תהיה בלתי נשכחת. הפתיחה דווקא היתה של האורחים הלונדוניים, כשסאול קיהון העלה אותם ליתרון 1:0 בדקה השמינית. האל חזרה למשחק הודות לשער של דייברסון ג'אובאני בדקה ה-22. הקבוצה הביתית השיגה שער ניצחון של קאלב פולאן בדקה ה-81, כדי לתת לקהל הביתי סיבה למסיבה.

מידלסבורו - טוטנהאם 1:2

דומה כאילו בכל קיץ מחדש, טוטנהאם בונה קבוצה מלהיבה חדשה, ומכניסה באוהדיה תקוות מחודשות לעונה גדולה. גם הקיץ לא היה אחרת, כשהרכש הנוצץ של חואנדה ראמוס היה אמור לתת פייט רציני לארבע הגדולות של הכדורגל האנגלי. אלא שבמשחק הבכורה, הציגו חניכיו של הספרדי יכולת נוראית, ובדקה ה-71 קבע דייויד וויטר את ה-0:1 של מידלסבורו. מידו המצרי הוסיף את השני בדקה ה-86. שער עצמי של רוברט הות' בתוספת הזמן קבע את תוצאת המשחק - 1:2 לבורו, ועוד עונה של טוטנהאם מתחילה בצורה מאכזבת.

ווסטהאם - וויגאן 1:2

המארחים עלו ליתרון מהיר עם שער של דין אשטון המצוין בדקה השלישית. אשטון הלהיב פעם נוספת את הקהל הביתי, כשהשלים צמד בדקה העשירי. וויגאן רק הצליחה לצמצם ל-1:2, הודות לשער של עמר זאקי בדקה ה-47, שנשמר עד סיום המשחק.

אברטון - בלקבורן 3:2

פול אינס, המנג'ר הבריטי שחום העור הראשון בפרמיירליג, ערך הערב הופעה ראשונה ומוצלחת מאוד עם ניצחון. הרוברס התארחו במגרש קשה מאוד, גודיסון פארק. דייויד דאן העלה את האורחים ליתרון די מפתיע בדקה ה-21. מיקל ארטטה איזן בדקת הסיום של המחצית הראשונה. בדקה ה-64 איגביני יעקובו, שנתן אשתקד עונה מצוינת, כבש את שערו הראשון העונה ועשה מהפך. אלא ששתי דקות אחר כך, רוקה סנטה קרוז, הפראגוואי המצוין של בלקבורן, שנשאר לבסוף בקבוצה, איזן. בדקה ה-90 הגיע הרגע המאושר של אינס, כשאנדרה אוייר ההולנדי עשה מהפך, הפעם לצד בלקבורן, שמשיגה ניצחון ראשון נפלא.

בולטון - סטוק 1:3

העולה החדשה לפרמיירליג יצאה להתארח בריבוק סטאדים, אבל פתיחת הליגה לא האירה לה פנים. הוונדררס עשו בליץ על השער של סטוק, ותוך 11 דקות בסיום המחצית הראשונה ניצחו למעשה את המשחק. גרטאר ראפן סטיינסון (34), קווין דייויס (42) ויוהאן אלמאנדר (45), שהגיע הקיץ לבולטון, כבשו. ריקרדו פולר רק צימק בתוך תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully