וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל ניצחה את קמרון 0:2 ועלתה לחצי הגמר

אחרי שלא נתקלה בבעיות בשלב הבתים, נזקקה ברזיל להארכה כדי לנצח את קמרון 0:2 משערים של סוביס ומרסלו כדי להעפיל לחצי הגמר

נבחרת ברזיל הגיעה לטורניר הכדורגל האולימפי עם ציפיות רבות. כך ניתן לצפות מנבחרת שהתעקשה שכוכביה יתלו חלק באליפות, ואכן, רונאלדיניו, דייגו ואחרים לא ויתרו על השתתפות במשחקים האולימפיים. את שלב הבתים סיימה ברזיל עם שלושה נצחונות משלושה משחקים, תוך שהיא מציגה כדורגל נפלא, ולא סופגת ולו פעם אחת. אלא שגם לברזילאים עצמם היה ברור שברבע הגמר זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי. ואכן, כך היה.

הברזילאים פגשו את נבחרת קמרון, שסיימה את הבית המוקדם במקום השני. ברזיל, שהתרגלה לנצח בלי בעיות מיוחדות בשלב הראשון, פתאום נתקלה בחבורה קמרונית עיקשת ונחושה, שהציגה משחק הגנה פנטסטי ולא אפשרה חופש פעולה לכוכבים הברזילאים לפעול. המחצית הראשונה היתה מאופסת ולא מרשימה במיוחד, וגם המחצית השניה לא בישרה רבות. ברזיל התקשתה להגיע למצבים, והקמרונים, שנשארו בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אלברט באנינג בדקה ה-51, הסתגרו ויצאו למתפרצות. שתי הנבחרות לא לקחו סיכונים מיוחדים, והמשחק הלך להארכה.

בדקה ה-11 של הארכה סוף סוף ביצעו הברזילאים מהלך התקפי ראוי, כשדייגו שלח כדור נפלא לרפאל סוביס, וחלוצה של בטיס לא התבלבל מול השוער הקמרוני. 0:1 מצוין לברזיל אחרי מאה דקות של משחק. אחרי השער חזרו הברזילאים לשחק את הכדורגל שהם יודעים, ובדקה ה-104 סיים מרסלו מבצע קבוצתי מצוין של נבחרתו, וזה כבר 0:2. מזה כבר לא הצליחו הקמרונים לחזור. ספק אם היכולת הזו של הברזילאים תספיק להם בחצי הגמר, שם הם יפגשו את המנצחת בין ארגנטינה והולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully