וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה מחוץ לטורניר הכדורגל

הנבחרת של קאזירגי פגשה את חבורת הלוחמים של בלגיה, הפסידה לה 3:2 והודחה ברבע הגמר אחרי משחק סוער. ניגריה - חוף השנהב 0:2

נבחרת איטליה היא הנבחרת המעוטרת ביותר באליפויות אירופה עד גיל 21. היא גם נחשבה למועמדת בכירה למדליה בטורניר האולימפי, אבל היום פגשה נבחרת בלגית עקשנית ואגרסיבית ברבע גמר הטורניר ולמרות ששיחקה מול עשרה שחקנים במשך 62 דקות, ירדה מנוצחת 3:2, הרבה תודות גם לכמה החלטות מעוררות מעוררות מחלוקת של השופט.

הפתיחה של האזורי הצעירים לא בישרה על הלך הרוחות בהמשך כשבדקה ה-17 הכשיל תומאס ורמאלן את רוברטו אקוופרסקה בתוך הרחבה וראה את האדום. בלגיה נותרה בעשרה שחקנים ואילו ג'וזפה רוסי הפך את הפנדל ל-0:1. אלא שהנבחרת של ז'אן פרנסואה דה סארט לא נכנעה ועד המחצית הדהימה עם מהפך אחרי שער של מוסא דמבלה בדקה ה-24, בנגיחה בה הכדור לה עבר את קו השער, ואחד נוסף של קווין מיראלס בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

החניכים של פיירלואיג'י קאזירגי החלו לתקוף בחמת זעם במטרה להשוות, אבל מצאו את השוויון רק בדקה ה-74, אחרי עוד פנדל מוצלח של רוסי. כעת נראה היה שהמשחק נמצא בדרכו להארכה, אולי לניצחון איטלקי, אבל דמבלה חשב אחרת ו-5 דקות אחרי השוויון של האיטלקים, כבש את השני שלו והחזיר את היתרון לבלגיה. דמבלה התגרה בשוער אמיליאנו ויויאנו, שחבט בו וראה אדום. איטליה נותרה ב-10 שחקנים גם היא אחרי החלטת שיפוט מעוררת מחלוקת ונותרה גם מחוץ לטורניר. 2:3 לבלגים בסיום.

בלגיה זכתה בטורניר הכדורגל האולימפי לפני 88 שנים והשתתפה בו בפעם האחרונה לפני 80. עכשיו אולי, רק אולי, במדינה המרכז אירופאית עוד יזכירו את אולימפיאדת 1920.

בחצי הגמר תפגוש בלגיה את ניגריה, שגברה 0:2 על חוף השנהב. ניגריה איבדה מהיוקרה האפריקאית שלה בשנים האחרונות לטובתן של גאנה וחוף השנהב, אבל הניצחון היום העניק לה מקום בחצי הגמר והחזיר לה, לפחות לבינתיים, את השליטה כשהיא הופכת לאפריקאית היחידה בחצי הגמר. פיטר אודמווינגי כבש ראשון בדקה ה-44 ו-ויקטור אובינה הכפיל וחתם בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully