וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוקין: "אמשיך להתחרות כל עוד אוכל"

אחרי שהביאה גאווה לאומה האמריקאית כשזכתה בגמר הקרב רב, המתעמלת יודעת שכעת הכל יילך לה יותר קל. בעיקר בגיוס ספונסרים

מלכת ההתעמלות האמריקאית, האלופה נסטיה ליוקין, יכולה לפרוש כבר בגיל 18. ליוקין - שנכנסה ללבבות האומה האמריקאית אחרי שהצטרפה לבנות ארצה מרי לו רטון וקארלי פטרסון כנשים היחידות שזכו בתחרות הקרב רב באולימפיאדה - מקבלת כעת גם היא את כל הכבוד הראוי.

ההופעה של ליוקין הביאה לא רק לכניסתה לתהילת ההתעמלות העולמית אלא בעיקר העניקה לה גאווה לאומית שכן אחרי שנים של שליטה סינית בענף, סוף סוף האמריקאיות זוכות במדליה. המתעמלת הצעירה זכתה לא רק ב-63.325 נקודות בגמר, אלא גם במיליון דולרים שייכנסו לכיסה.

"לעמוד על הפודיום ולשמוע את ההגדרה 'אלופה אולימפית' ליד השם שלי היה חלום שהתגשם", אמרה לאחר התחרות. אלא שהדרך לא הייתה פשוטה כל כך, מהזווית האמריקאית כמובן. שלא כמו רטון ופטרסון, שהדרך לתהילה הייתה קלה יותר, נאלצה ליוקין להתמודד עם שמונה ספונסרים בלבד (במונחים של האמריקאים זה מעט), כשכמובן עכשיו הם נוהרים בהמוניהם וערכה צפוי כעת לעלות באופן משמעותי.

ואיך אנחנו יודעים שליוקין הולכת להיכנס ל"היכל התהילה" האמריקאי? את התשובה לכך אפשר לקבל מרטון, שסיפרה לאחרונה כי בכל פעם שהיא עוזבת את אזור מגוריה, אנשים מגיעים אליה ומבהירים לה שהם עדיין זוכרים אותה והיו מעוניינים לקרוא את האוטוביוגרפיה שלה.

ובינתיים, על אף הזכרונות הטובים מהצמד הזה, נחזור ל-2008 ולעתידה של ליוקין, שבראיונות עימה הדגישה: "אני לא רוצה לפרוש אחרי המשחקים האולימפיים. אני אוהבת להתחרות ואעשה כך כל עוד הגוף יאפשר לי זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully