וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השייטים גל וקליגר סיימו את דרכם בבייג'ינג

צמד השייטים גל וקליגר סיימו את תחרויות ה-470 במקום ה-14 בלבד. בוסקילה וקורניצקי ירדו למקום הרביעי, השיוטים של צוברי נדחו למחר

ניקה קורניצקי ו-ורד בוסקילה, צמד שייטות ה-470, התרחקו היום (שבת) ממדליית הארד האולימפית. הישראליות, שהיו מדורגות במקום השלישי אחרי שמונה שיוטים, מדורגות כעת במקום הרביעי, במרחק 4 נקודות מהברזילאיות שבמקום השלישי.

היום נערכו השיוטים התשיעי והעשירי של הבנות. אחרי השיוט התשיעי הן עדיין דורגו במקום השלישי, אך בתום העשירי הן כבר ירדו למקום הרביעי.

בוסקילה וקורניצקי פתחו לא טוב את השיוט התשיעי. הצמד דורג במקום ה-16 אחרי המצוף הראשון, לאחר מכן פרצו למקום השמיני לאחר המצוף הרביעי, אך בקטע המסיים נחלשו וסיימו במקום ה-11. בשלב הזה הצמד דורג במקום השלישי, עם שבע נקודות יתרון על צמד הברזילאיות.

אבל השיוט העשירי המשיך את המגמה הלא יציבה של הישראליות. גם אותו פתחו הישראליות בצורה לא טובה ואחרי שני מצופים דורגו במקום ה-19 והאחרון. בשלב הזה צמד הברזילאיות, שדורגו במקום הרביעי, עקפו אותן בדירוג. במצוף השלישי עלו קורניצקי ובוסקילה אל המקום ה-17, אך באותו זמן הברזילאיות טיפסו אל המקום השני וביטלו את משמעות ההתקדמות. במצוף האחרון עלו קורניצקי ובוסקילה אל המקום ה-15 והברזילאיות ירדו אל המקום הרביעי.

בסופו של דבר, בתום יום השיוט מדורגות קורניצקי ובוסקילה במקום הרביעי הכולל, במרחק ארבע נקודות מהברזילאיות הממוקמות במקום השלישי. בשיוט האחרון (ביום שני) הניקוד הוא כפול, כך שבמידה שהצמד הישראלי יסיים בשני מקומות מעל הברזילאיות, הישראליות ייקחו את מדליית הארד. בנוסף, הישראליות צריכות לדאוג שהצמד שמדורג מתחתיהן לא יעקוף אותן בשלוש מקומות.

גל וקליגר סיימו במקום ה-14

אכזבה גם אצל הגברים, כשצמד שייטי ה-470 אודי גל וגידי קליגר סיימו היום את דרכם באולימפיאדה. אחרי שלושת השיוטים של היום הם מדורגים במקום ה-14, ולא יגיעו לשיוט המדליות, שייערך מחרתיים בהשתתפות עשרת הצמדים הראשונים.

הבוקר הם פתחו טוב מאוד את המקצה השמיני שלהם, ואחרי מצוף אחד דורגו הצמד במקום הראשון. לאחר המצוף הבא איבדו את המקום הראשון לצמד אמריקאי אך הצליחו לשמור על המקום השני עד לסיום, והתקדמו בדירוג הכללי אל המקום ה-13. את השיוט התשיעי פתחו הצמד הישראלי לא טוב, ומוקמו אחרי המצוף הראשון במקום ה-22. השניים הראו נחישות וטיפסו אחרי המצוף השלישי אל המקום ה-13, ומצוף לסיום עלו מקום נוסף וסיימו את השיוט במקום ה-12. זה לא הספיק.

צמד השייטים יצאו לשיוט (האחרון לפני שיוט המדליות) כשהם יודעים שרק נס יקנה להם מקום בשיוט האחרון. הצמד פתח רע פעם נוספת ואחרי המצוף הראשון מוקמו במקום ה-17. לקראת המצוף השלישי עלו אל המקום ה-12 עליו שמרו עד הסיום. בזאת הסתכמה הופעתם בבייג'ינג.

נדחו השיוטים בניל פרייד

השיוטים בדגם הניל פרייד בוטלו להיום בשל תנאי מזג האוויר, ונדחו למחר. המטרה היא לקיים מחר שלושה שיוטים (6, 7 ו-8). ובמהלכם ינסה שחר צוברי לשמור על ההובלה שלו אצל הגברים, כאשר הגולש מהונג קונג מרוחק ממנו ב-6 נקודות וניק דמפסי הבריטי שבמקום השלישי ב-7. בתחרות לנשים, מעיין דוידוביץ' שמדורגת 13, רחוקה ב-8 נקודות מהמקום העשירי, ולשם היא תנסה להגיע בשלושת השיוטים.

נופר אדלמן, שייטת דגם לייזר רדיאל, שהייתה מדורגת אחרי ארבעה שיוטים במקום ה-12, פתחה את השיוט החמישי טוב מאוד ואחרי שני מצופים דורגה במקום השמיני. במצוף השלישי עשתה אדלמן טעות טקטית וירדה אל המקום ה-16. ההתדרדרות של אדלמן המשיכה והשייטת סיימה את השיוט במקום ה-25 וירדה למקום ה-16 הכללי.

פרסום ראשון: 16/8/08 7:06
עדכון אחרון: 16/8/08 12:00

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully