וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה גרמנית: באיירן מינכן והמבורג נפרדו בתיקו 2:2

הבונדסליגה הפורייה נפתחה עם 2:2 נהדר בין באיירן מינכן והמבורג באליאנץ ארינה. לקלינסמן יש הרבה עבודה, יול יכול להיות מרוצה

בשנים האחרונות הליגה הגרמנית היא הליגה הפורה ביותר מבין הליגות הבכירות, וכפועל יוצא מזה גם ממוצע הצופים במגרשים הוא הגבוה ביותר. שבוע לאחר פתיחתה של הליגה הצרפתית, נפתחה ביום שישי גם הבונדסליגה המרתקת. המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את הדאבליסטית באיירן מינכן, שאירחה באליאנת ארינה את המבורג. הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2.

הפתיחה של באיירן הייתה ללא דופי, אך ההמשך היה רע. בדקות ה-12 ו-16 עלו הבווארים ליתרון שנראה מבטיח. בסטיאן שווינשטייגר ולוקאס פודולסקי כבשו. הקשר עשה זאת בבעיטה חזקה מ-15 מטרים, החלוץ בפנדל. אלא שאז באיירן הורידה רגל מהגז. אולי היא חשבה שהמבורג, אותה עזב לא מזמן רפאל ואן דר וארט, תתרפס בפניה. אבל היא לא. בדקה ה-25 חלוצה לשעבר של באיירן שעלה מקבוצת החובבים, פאולו גררו, צימק, עם שער נגיחה, אחרי הרמה של פיוטר טרוחובסקי. אותו טרוחובסקי איזן בדקה ה-56 בפנדל. לשתי הקבוצות עוד היו מספר הזדמנויות להכריע את המשחק, אך הן לא הצליחו לכבוש.

מאמנה החדש של המבורג מרטין יול, שהחליף בקבוצה את הוב סטיבנס שעבר לפ.ס.וו. איינדהובן, הגיע כדי לעשות תיקון. בשנה שעברה הוא פוטר כבר בתחילתה מטוטנהאם, אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד. כעת, זה הזמן שלו לכפר על המשגה באנגליה. אשתקד הקבוצה מצפון גרמניה סיימה במקום הרביעי, במועדון לא יתנגדו אם יול ייקח אותם לפחות צעד אחד למעלה.

יורגן קלינסמן הגיע בקיץ לבוואריה והחליף את הגרמני הוותיק אוטמאר היצפלד, שהלך לנבחרת שוויץ. קלינסמן הגיע כדי להצעיד את באיירן היטב גם בליגת האלופות, אלא שעוד לפני שבבוואריה מכוונים גבוה, הם צריכים לדאוג קודם כל לליגה. האלופה לא נראתה טוב במשחקי ההכנה שלה. הערב, המאמן לא היה יכול לעשות יש מאין, ובאיירן המשיכה להראות בינונית.

במשך כל משחקי הבית בשנה שעברה לא ספגה באיירן יותר משער אחד. אז, כזכור, עמד בשער אוליבר קאן. אלא שהנפיל פרש בתום העונה, ובבוואריה סמכו על מיכאל ראנסינג שיעשה את העבודה. כבר במשחק הראשון בבית הוא ספג צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully