וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו פיזארו הושאל לוורדר ברמן

החלוץ הפרואני של צ'לסי יעבור בהשאלה לעונה אחת לקבוצה בה החל את הקריירה האירופית. סקולארי קרא: "למנות את טרי לקפטן הנבחרת"

יממה לפני פתיחת העונה בליגה האנגלית והגרמנית, סיכמו ורדר ברמן וצ'לסי על מעברו של החלוץ הפרואני, קלאודיו פיזארו לסגנית אלופת גרמניה. פיזארו יושאל לעונה אחת. החלוץ בן ה-29, שיחק כבר בברמן בין השנים 1999-2001, כבש 29 שערים ב-56 משחקים, לפני שעבר לבאיירן מינכן. למעשה, ברמן הייתה הקבוצה האירופאית הראשונה שלו בקריירה.

פיזארו נכשל כישלון טוטאלי בצ'לסי, פתח ב-10 משחקים בלבד בעונה שעברה, שהייתה עונתו היחידה במועדון, ומיעט מאוד לכבוש. המאמן החדש, לואיז פליפה סקולארי, הודיע לו כי הוא לא נמצא בתוכניות שלו.

בינתיים סקולארי שלח רמז עבה לעבר מאמן הנבחרת האנגלית, פאביו קאפלו, וקרא לו למנות את ג'ון טרי לקפטן הקבוצה: "זה יהיה פנטסטי, אני חושב שהוא חייב להיות קפטן הנבחרת. הוא עוזר למנג'ר ולשחקנים על ידי כך שהוא אומר את הדברים הנכונים, על המגרש ומחוצה לו".

לקראת משחק הפתיחה של צ'לסי מול פורטסמות, סקולארי הביע תמיכה בחלוץ ניקולאס אנלקה, שיחליף את דידייה דרוגבה הפצוע: "אולי זו העונה של אנלקה. הוא שיחק מצוין במשחקי ההכנה, הראה מהירות והחליף עמדות בצורה מצוינת". הצרפתי מדאיג את המאמן שלו בנקודה אחרת: "הוא בחור שקט וצריך להדליק בו את האש. אני צריך להוציא את הטוב ביותר ממנו ולעזור לו להביא את האיכויות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully