וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - אשדוד: פעם שלישית גלידה

12.8.2008 / 15:10

הצהובים יארחו בגביע הטוטו (שבת, 19:30, 5+לייב) את הקבוצה שכבר ניצחה אותם העונה. בן שמעון: "בשבילי זה מפגש ראשון"

מכבי תל אביב סיימה הבוקר (שישי), את הכנותיה למשחק גביע הטוטו מחר (שבת, 19:30, 5+ לייב) מול מול מ.ס. אשדוד. הצהובים מעודדים מאוד מהניצחון המרשים השבוע על מכבי פתח תקווה (0:3) וירצו לשמור על מומנטום ולפתוח ברגל ימין גם את משחקי הבית של הקבוצה בבלומפילד, במיוחד מול אשדוד שכבר ניצחה אותם פעמיים בשני משחקי אימון במהלך הקיץ.

המשטרה אישרה כ-7,000 צופים בלבד למשחק, בגלל השיפוצים שנערכים בבלומפילד, מה שהתקבל באכזבה רבה במכבי תל אביב, שקיוותה למלא את היציעים. מהמשחק ייעדרו המגן יובל שפונגין והקשר מאור בוזגלו, שנמצאים עם הנבחרת הלאומית במחנה האימון בפינלנד. המגן הפצוע אורי שיטרית, שסובל משבר מאמץ ברגלו, ייעדר גם הוא מהסגל. על פי האימון המסכם נראה כי מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, מתרגל את שרן ייני במקומו של שפונגין באגף ימין. "יש התרגשות מסוימת לחזור ולשחק בבלומפילד במשחק ביתי ראשון העונה, עם האווירה, הקהל והציפיות ואני מקווה שנעבור את המשחק בניצחון", אמר הקשר ליאור ז'אן, שצפוי להמשיך ולשחק בעמדת המגן השמאלי כמו במשחק מול מכבי פתח תקווה.

באחד התדרוכים הטקטיים אמר בן שמעון לשחקניו: "אשדוד קבוצה טכנית מאוד, אם ניתן להם להניע כדור בחופשיות במרכז, הם יהרגו אותנו. הכל עובר באמצע דרך דוד רביבו, הוא הכי מסוכן אצלם. שימו לב שסבליוס בא הרבה לקו ומפנה שטח למקרייב, תזכרו שזו קבוצה שמשחקת שונה בבית ובחוץ". המאמן כבר שכח את שני ההפסדים הקודמים. "מבחינתי זה המשחק הראשון מולם העונה", הוסיף. "חשוב לי לראות שיש קו עליה תמידי ביכולת הקבוצה. יש סגל יוצא מהכלל במכבי תל אביב, אני מקווה שנצרף עוד שחקן או שניים, אחד התפקידים יהיה ככל הנראה מגן שמאלי ובסך הכל עד עכשיו הכל בסדר".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', שרן ייני, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', רודי חדד, יוסי שבחון, איליה יבוריאן

אשדוד חסרת יישה

מ.ס. אשדוד מגיעה לבלומפילד אחרי ניצחון 0:1 על הכח עמידר רמת גן, במחזור הקודם של גביע הטוטו. שחקניו של יוסי מזרחי ינסו להשיג ניצחון שלישי רצוף על מכבי תל אביב, הפעם במשחק רשמי, אחרי שני ניצחונות שהושגו במשחקי האימון שנערכו מול הצהובים במהלך הקיץ.

אשדוד תחסר את הקשר הפצוע ניר נחום וכן את הבלם איתן טיבי, שלא הופיע לאימון הבוקר וביקש לעזוב את המועדון אליו הגיע רק הקיץ מבית"ר ירושלים. הבלם הקרואטי ודראן יישה, ששיחק באשדוד בעונה שעברה, צפוי להגיע לארץ ביום ראשון ולחתום על חוזהו לעונה הקרובה.

מזרחי ממשיך בחיפושיו גם אחרי שוער זר לקבוצה. מחר צפוי לפתוח בין הקורות השוער הצעיר יוסי שקל, שהיה מצוין במחנה האימון של הקבוצה והפגין יכולת גבוהה במהלך אימוני פתיחת העונה של הקבוצה.

הרכב משוער: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון (מאור זוהר), אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, דוד רביבו, קרלוס סבליוס, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully