וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל נשים: ברזיל בחצי הגמר

שערים מרהיבים של דניאלה ומרתה עזרו לנבחרת לגבור 1:2 על נורבגיה. ארה"ב ניצחה את קנדה 1:2 בהארכה ותפגוש בחצי את יפן, שגברה על סין 0:2

נבחרת כדורגל הנשים של ברזיל עלתה לחצי גמר הטורניר האולימפי לאחר ניצחון קשה 1:2 על נורבגיה, בתום משחק מהיר, מעניין ומלא בשערים מדהימים. דניאלה כבשה שער מרהיב בדקה ה-44 בבעיטה מחוץ לרחבה אל בין החיבורים. מרתה, הכוכבת הגדולה של ברזיל, הקפיצה מעל השוערת הנורבגית והעלתה את ברזיל ל-0:2 בדקה ה-57.

נורבגיה לא ויתרה והצליחה להשיג שער מצמק בדקה ה-83 מפנדל מוצלח של נורדבי. עד הסיום, לחצו הנורבגיות והיו קרובות מאוד להשיג שער שוויון דרמטי.

משחק נוסף במסגרת רבע הגמר, הופסק בדקה ה-27 כשארצות הברית וקנדה ירדו מהמגרש בעקבות גשם שוטף. ארצות הברית הוליכה 0:1 לפני הפסקת המשחק, לאחר דקות ארוכות של המתנה המשחק חודש. קנדה השוותה בדקה ה-34 של סינקלייר. קאי מארה"ב עשתה 1:2 בהארכה, בדקה ה-101, ושלחה את האמריקאיות לחצי הגמר.

ארה"ב תפגוש בחצי הגמר את נבחרתה של יפן, שגברה בקרב רבע גמר נוסף כל המארחת, סין, בתוצאה 0:2. הנבחרת מארץ השמש העולה עלתה ליתרון אחרי רבע שעה של משחק כשהומרה סווה הבקיעה. 10 דקות לסיום המשחק יוקי נגסאטו סתמה את הגולל על הסיניות ותקוותיהם לעוד מדליה והעלתה את יפן לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully