וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב בארט ג'וניור נשאר באשקלון

מלך הסלים של ליגת העל בעונה שעברה, החליט להשאר לעונה נוספת בקבוצה של עדי אזולאי. מצטרף לעמית תמיר, אור איתן ואבי בן שימול

עירוני אשקלון החתימה הבוקר (שישי) את שחקנה בעונה שעברה סטיב בארט ג'וניור לעונה נוספת. מאמן אשקלון עדי אזולאי שמר עם בארט על קשר צמוד מאז סיום העונה שעברה, וביוני אף ביקר אותו בניו יורק. השחקן נבחן בליגת הקיץ בלאס וגאס, ובנוסף החזיק בעוד מספר הצעות מאירופה בסכומים גבוהים מאוד, אך לבסוף העדיף לוותר על סכום כסף גדול כדי להשאר עונה נוספת באשקלון תחת שרביטו של אזולאי.

בארט ג'וניור (24, 1.85), הגיע לאשקלון במחזור השישי, והיה מהגורמים הבולטים למהפך הגדול שעשתה הקבוצה בסיבוב השני. אביו סטיב בארט, היה שחקן באמצע שנות ה-90 במכבי ראשון לציון, וביחד עם בנו הם מחזיקים בתואר הקלעים הבולטים ביותר של אב ובן בתולדות המכללות. בארט ג'וניור רשם בעונה שעברה 21 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק.

בארט הוא הזר הראשון שחותם העונה באשקלון. עד כה חתמו תחת המאמן עדי אזולאי ועוזרו אבנר יאור הישראלים הבכירים עמית תמיר ואור איתן וכמו כן אבי בן שימול שינסה לפרוץ העונה אחרי מספר עונות בגליל עליון. בקבוצה ינסו לסכם בימים הקרובים על המשך דרכו של קורי קאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully