וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: האמריקאיות שברו את ההגמוניה הסינית

אחרי שלוש מדליות זהב לסינים באולם ההתעמלות, זכתה נסטיה ליוקין האמריקאית בזהב בקרב-רב לנשים. הסינית יאנג נאלצה להסתפק בארד

שברה את הסינים

מתחילת המשחקים האולימפיים שלטה סין ללא עוררין באולם ההתעמלות כשבימים האחרונים זכתה במדליות זהב בתחרות הקבוצתית לגברים ולנשים וגם בתחרות הקרב-רב לגברים. אחרי שנאלצה לראות את הסינים חוגגים, הצליחה הבוקר (שישי) המשלחת האמריקאית לזכות בזהב ראשון באולם כשנסטיה ליוקין זכתה בתחרות הקרב-רב לנשים.

האמריקאית שנולדה במוסקבה, פתחה את התחרות מצוין והוליכה החל מהמקצוע הראשון. התוצאה המרשימה ביותר שלה הייתה על המקבילים המדורגים שם קיבלה ניקוד של 16.650. הניקוד המצטבר של הזוכה במדליית הזהב הוא 63.325. במדליית הכסף זכתה גם כן ארצות הברית, כשחברתה של ליוקין, שון ג'ונסון הציגה יכולת יציבה וציון מצטבר של 62.725. בארד זכתה המועמדת לזהב יילין יאנג הסינית, שכשלה בתרגיל הקרקע עם תוצאה מאכזבת של 15.000. התוצאה הכללית של הסינית - 62.650.

סין הבטיחה לעצמה מדליית זהב בבדמינטון לנשים, אחרי שהאלופה האולימפית מאתונה 2004, ז'נג נינג, ניצחה בחצי הגמר את מריה קריסטין יוליאנטי האינדונזית 0:2. בגמר תתמודד נינג נגד צ'י צ'ינפנג, שניצחה בחצי הגמר את לו לאן 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully