וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי עדיין מוביל, קורניצקי ובוסקילה במקום השלישי

גולש הניל פרייד סיים רק במקום ה-17 בשיוט החמישי, אבל עדיין מוביל בסיכום הכללי. בוסקילה וקורניצקי עלו למקום השלישי הכללי ב-470

האם המדליה הישראלית המיוחלת מבייג'ינג, תגיע בסופו של דבר דווקא מצ'ינגדאו - המקום בו מתקיימות תחרויות השייט והגלישה. גם לאחר אירועי היום (שישי), נשארנו עם סיכויים לא רעים בכלל לראות את שחר צוברי (למרות תחרות בינונית), ניקה קורניצקי וורד בוסיקלה על הפודיום. גולש הניל פרייד עדיין מוביל בדירוג הכללי, בעוד ששייטות ה-470 עלו למקום השלישי הכללי, אחרי יום מוצלח במיוחד שלהן.

אחרי יומיים של מחסור ברוח באתר השיט בצ'ינגדאו, קיוו הבוקר (שישי) השייטים הישראלים לחזור אל הים, אך שוב רוח חלשה דחתה את היציאה אל הדרך. לאחר המתנה מורטת עצבים של כשלוש שעות, איתני הטבע עשו חסד עם הספורטאים והשיוטים יצאו לדרך בחסות הרוח המנשבת.

את מרבית תשומת לב תופס שחר צוברי, המוביל בדגם הניל פרייד לגברים. צוברי סיים את היום החלש ביותר שלו במקום ה-17, אבל נשאר להוביל בסיכום הכללי. צוברי פתח טוב, הגיע למצוף הראשון תשיעי ולאחר מכן התקדם למקום השלישי, אך נחלש בהמשך וסיים 17. צוברי אמר: "לקראת אמצע השיוט היה בלגאן בים, בחרתי צד לא נכון ובגלל זה הפסדתי. לא נורא, היה צמוד. זה רק שיוט אחד".

דירוג הגולש בכל שיוט נצבר לכנקודות שליליות. כל גולש משמיט את השיוט הכי גרוע שלו.

הדירוג הכללי (בסוגריים, הניקוד לפני השמטת השיוט הרע ביותר).

1. שחר צוברי (ישראל) 8 נקודות (סך הכול 25)
2. יין קינג צ'אן (הונג קונג) 14 נקודות (19)
3. ניק דמפסי (בריטניה) 15 נקודות (26)
4. טום אשלי (אוסטרליה) 17 נקודות (24)
5. ג'וליאן בונטמפ (צרפת) 20 נקודות (33)

מעיין דוידוביץ', שמנסה להתברג בעשירייה המובילה, סיימה את השיוט החמישי במקום ה-13, 3.44 דקות לפני המנצחת האוסטרלית, ונותרה במקום ה-13 בדירוג הכללי.

השיוט השישי של צוברי ודוידוביץ', שהיה אמור להתקיים היום, נדחה. מחר (שבת) אמורים שני גולשי הניל פרייד לקיים שלושה שיוטים, וזאת כמובן אם מזג האוויר בצ'ינגדאו יאפשר זאת.

קורניצקי ובוסקילה במקום השלישי

צמד שייטות ה-470, ניקה קורניצקי וורד בוסיקלה, פתחו את השיוט השביעי מצוין ואת המצוף השלישי הם עקפו כשהם ממוקמות במקום הראשון. בשני המצופים האחרונים דעכו מעט הישראליות אל המקום השלישי, אך בעקבות שיוט רע של צמד הספרדיות עלו הישראליות אל המקום השלישי.

הצמד הישראלי המשיך את המומנטום גם בשיוט השמיני. הישראליות זינקו מצוין, תפסו את המקום הראשון ושמרו עליו עד לסיום. בסיום השיוט השמיני, בוסקילה וקורניצקי נמצאות במקום השלישי הכללי, ובעמדת זינוק מצוינת להגעה לפודיום. בוסקילה וקורניצקי אמרו: "שיחקנו אותה. מקום שלישי אחרי שמונה שיוטים זה לא צחוק. באנו ליהנות, רואים את זה, ואנחנו מרגישות טובות".

הדירוג הכללי אחרי שמונה שיוטים (בסוגריים, הניקוד לפני השמטת השיוט הרע ביותר).

1. אליסה רצ'יצ'י וטסה פרקינסון (אוסטרליה) 20 נקודות (29)
2. מרסליין דה קונינג ולובקה ברקהאוט (הולנד) 29 (39)
3. ניקה קורניצקי ו-ורד בוסקילה (ישראל) 36 (55)
4. פרננדה אוליביירה ואיזבל סוואן (ברזיל) 47 (63)
5. סילביה ווגל וקרולינה פלטשר (אוסטריה) 51 (71)

אודי גל וגידי קליגר שנמצאים במקום ה-16, לא הצליחו לשפר עמדות לאחר השיוט השביעי שלהם בדגם 470. צמד הישראלים פתח רע מאו את השיוט ודורג 24 אחרי המצוף הראשון. עד לסיום השיוט, גל וקליגר שיפרו עמדות, אבל סיימו רק במקום ה-15, ונותרו המקום ה-16 הכללי. קליגר וגל ישייטו שיוט נוסף בהמשך, אך נראה שהם נשברו. נופר אדלמן, הממוקמת במקום ה-13 בדגם הלייזר רדיאל, סיימה את השיוט הרביעי במקום ה-15, ועלתה למקום ה-12 הכללי.

"אנחנו לא עושים דברים גרועים וכל הזמן מנסים לשפר", אמר השייט אודי גל. "נראה לנו שהאינסטינקט והניצוץ שמאפיים אותנו נמצא על off. לא ממש הגענו למסקנה מה לא בסדר".

השיוט החמישי והשישי של אדלמן והשיוט השמיני של גל וקליגר נדחו גם הם. אדלמן אמורה לקיים מחר שלושה שיוטים, לקליגר וגל וכן לבוסקילה וקורניצקי צפויים שני שיוטים.

עדכון ראשון: 07:04, 15/08/08
עדכון אחרון: 13:44, 15/08/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully