וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר 200 מעורב: זהב ושיא עולם למייקל פלפס עם 1:54.23 דק'

מייקל פלפס מתקרב לשבירת שיאו של ספיץ, ואסף מדליה שישית כשזכה ב-200 מעורב עם שיא עולם 1:54.23 דקות. צה זכה בכסף: "הוא בלתי מנוצח"

אחרי שהכתיר עצמו כספורטאי האולימפי הגדול בכל הזמנים, לאמריקאי מייקל פלפס נותר לשבור שיא אחד. מרק ספיץ זכה במינכן 1972 ב-7 מדליות זהב, ופלפס שם לעצמו מטרה לזכות בשמונה מדליות. הבוקר (שישי) פלפס עשה צעד גדול לעבר מטרה זו, כשניצח את גמר 200 מטרים מעורב בזמן של 1:54.23 דקות.

פלפס זינק טוב, והוליך את המשחה מתחילתו, תוך שהוא מקדים את ההונגרי לאסלו צה, ואת האמריקאי ריאן לוכט. בחזה פלפס פתח פער וכשעברו השחיינים לסגנון חופשי, הפער רק גדל. צה הקדים במאית את לוכט וזכה במדליית הכסף. האמריקאי המדהים לא יצא מגדרו בסיום המקצה ואמר: "רציתי ליצור לעצמי יתרון ב-50 המטרים הראשונים ולשמור על הפער המוקדם. ידעתי שאם אצליח להיות ביתרון על היריבים אני אוכל להחזיק מעמד".

מכיוון שאין אומרים שבחיו של אדם בפניו, היה זה מדליסט הכסף, לאסלו צה, שהלך הצדה והגדיר את פלפס ב"בלתי מנוצח". "אני תמיד מנסה לנצח, אבל המציאות היא שכרגע פלפס בלתי ניתן להכנעה", אמר צה. "זה לא פוגע לי במוטיבציה, אני רוצה לנצח אותו. אני שמח שיש לי שלוש מדליות כסף, ואין בי תחושת החמצה. אולי בפעם הבאה אזכה בזהב, אני מרגיש שיש לי מה לתת".

אחרי שזכה במדליית הזהב ב-200 מעורב, התייצב פלפס למקצה הראשון של 100 מטר פרפר, אותו סיים במקום הראשון בזמן של 50.97 שניות, ועלה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully