וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיממו את המנועים

האתלטיקה יצאה לדרך, ושלושת הפייבוריטים יוסאין בולט, אסאפה פאוול וטייסון גיי הציגו יכולת מרשימה ועלו ללא כל בעיה לרבע הגמר

מזג אוויר חם ולח קידם את פני מלכת הספורט, האתלטיקה, באצטדיון "קן הציפור" בבייג'ינג. כן חברים, כשבבריכה מתקיימים הגמרים האחרונים, והאתלטיקה נכנסת לפעולה, סימן שאנחנו בעיצומם של המשחקים האולימפיים.

שיאן העולם, הג'ימייקני יוסאין בולט, פתח את היום במוקדמות ריצת ה-100 מטרים לגברים במקצה 1, וגמא את המרחק בזמן של 10.20 שניות. הזינוק של בולט היה בינוני, אבל הוא הגיע ראשון במקצה שלו, ועשה זאת ללא מאמץ. אחרי בולט עלה על המסלול בן ארצו, אספה פאוול, שנראה מצוין בתחרויות ההכנה לאולימפיאדה. פאוול, כמו בולט, סיים ראשון ללא קושי בזמן של 10.15 שניות. באותו מקצה רץ גם קים קולינס שסיים את הריצה במקום השני, ועלה אף הוא לשלב הבא. אחרון מבין הפייבוריטים עלה לרוץ טייסון גיי במקצה ה-5, וכמו קודמיו גם הוא לא התקשה ועם ריצה קלילה ותוצאה של 10.22 הבטיח את מקומו ברבע הגמר. שני במקצה של גיי סיים פאסובה הניגרי שינסה להשתחל גם כן לגמר.

מי שעלה עם הזמן המהיר ביותר לרבע הגמר הוא דונלד אדגר מבריטניה שרץ במקצה השישי וקבע תוצאה של 10.13 שניות. אדגר הקדים במקצה איכותי את דרוויס פרטון האמריקאי ורונלד פוניון הצרפתי. תוצאה איכותית נוספת למייקל פארטר הג'מייקני שקבע 10.15 שניות והציב רף גבוה לקראת ההמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully