וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דנג יחמיץ את מוקדמות אליפות אירופה

14.8.2008 / 23:16

מכה לבריטניה, יריבתה של נבחרת ישראל בשלב הבתים: בעיית ביטוח תמנע ככל הנראה משחקן שיקגו להשתתף במשחקי הנבחרת בקיץ הקרוב

נבחרת בריטניה סומנה בתחילת הקיץ כיריבה הקשה ביותר של נבחרת ישראל במשחקי מוקדמות אליפות אירופה שיערכו החל מתחילת ספטמבר, אך בימים האחרונים קיבלה הנבחרת תפנית חדה. לאחר שבן גורדון הודיע כי לא יגיע לנבחרת עד שלא יחתום על חוזה בשיקגו, מסתמן כי גם לואל דנג, שחקנה של שיקגו, לא ישחק בנבחרת בקיץ הקרוב.

דנג שוהה בימים האחרונים בבריטניה שם מקיימת הנבחרת מחנה אימון אך לא יכול להתאמן בגלל בעיות ביטוח. חברת הביטוח שאמורה לבטח את כל שחקני ה-NBA שמשחקים עם נבחרתם, שבסיסה נמצא בניו יורק, מסרבת לאשר לשחקן לשחק בנבחרת בגלל פציעה שעבר השחקן בחודש נובמבר השנה בגבו. לפי חברת הביטוח הפציעה של דנג עשויה להחריף במידה וישחק בנבחרת ולכן הם לא יכולים לאפשר לו לשחק במדי הבריטים.

כרגע ההתאחדות הבריטית והמאמן כריס פינץ עומדים בפני דילמה גדולה, האם להלחם בכל הכוח על דנג, או לוותר על השחקן לקראת משחקי ההזדמנות האחרונה שיערכו בקיץ הבא ושאליהם ככל הנראה תדרדר הנבחרת ללא דנג וגורדון. במידה וינסו בבריטניה להלחם על דנג, הם יוכלו לבטח את השחקן בסכום שתיקבע חברת הביטוח האמריקאית, או לחילופין לפצות אותו על כל נזק שיגרם לו בעקבות פציעה במהלך משחקי הנבחרת. התפתחויות בנושא צפויות בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully