וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חסר לנו שלא נעבור אותם"

אחרי ה-1:1 מול צ'רנו מורה, קפטן מכבי נתניה, לירן שטראובר, יודע שרק ניצחון בגומלין בא בחשבון. דדי בן דיין: "נעבוד קשה להוציא תוצאה טובה בגומלין"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

בן דיין: "נצטרך לעבוד קשה בגומלין"

מכבי נתניה פספסה הזדמנות להגיע לגומלין מוקדמות גביע אופ"א עם מקדמה ולעבור סיבוב אחרי שסיימה ב-1:1 מול צ'רנו מורה הבולגרית. זה לא שהבולגרים היו כל כך טובים כמו שנתניה נראתה לא מחוברת במשך דקות רבות וגם הקהל שהגיע לבלומפילד לא הצליח לדחוף אותה כדי לנצח.

אחרי שפרנסיס קיויו כבש שער מקרי בדקה ה-27 בזכות טעות בהגנה הבולגרית, נתניה ספגה שער שבספרים מוגדר כ'לא מחויב המציאות'. אלכס האורח כבש שער יפהיפה מצד שמאל והביא למאמן שלו שער חוץ יקר. במונחים של אירופה הוא אפילו יקר מאוד.

"התוצאה לא מספקת אותנו", הבהיר בסיום דדי בן דיין. "הייתה יכולת טובה והחמצנו כמה הזדמנויות קורצות ואילו להם הייתה רק הזדמנות אחת. נעבוד קשה כדי להוציא תוצאה טובה בגומלין. זה לא שאנחנו לא מבינים את השיטה של מתיאוס, אנחנו עובדים מאוד קשה. השחקנים יחזירו ובמשחקים הבאים הם יבקיעו. חבל בסך הכל, אבל יש את הגומלין. נצטרך לעשות תוצאה טובה במשחק הבא".

לירן שטראובר, שיצא מטראומת השער מול בני יהודה, תפס מנהיגות ואמר: "פגענו בעצמנו יותר ממה שהבולגרים פגעו בנו. החוק המגעיל, חוק מרפי, שוב פגע בנו וקיבלנו שער מגעיל. השחקן שלהם בכלל לא התכוון להבקיע. חסר לנו שלא נעבור אותם. אני אופטימי לגבי הגומלין כי זו לא היכולת שלנו".

על מה שעבר על נתניה בפגרה ועל הקבוצה העתידית שאנחנו הולכים לראות, אמר הקפטן: "אנחנו מסוגלים להיות הרבה יותר טובים. ניתן למאמן שלנו להכין אותנו טוב למשחק הבא. אני תמיד אופטימי. אין בעיה של תקשורת עם מתיאוס, כולם אצלנו מבינים אנגלית. כולם יודעים מה הם צריכים לעשות. משום מה לא הבאנו את זה היום למשחק. בכדורגל, במיוחד בגביע אופ"א יש אפשרות לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully