וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה וצ'רנו מורה נפרדו ב-1:1

הבולגרים חילצו מנתניה שער חוץ לפני הגומלין בעוד שבועיים בגביע אופ"א. קיויו (27) כבש ראשון לנתניה, אלכס הישווה לפני סוף המחצית

בשנה שעברה דיברו במכבי נתניה על כך שהמסורת האירופאית תוכל להגיע רק בעונה השנייה שלה שם, אז הנה, הגיעה אותה עונה, הביאו מאמן חדש או פיגורה אם תרצו, ובכל זאת נראה שמשהו חסר. סגנית האלופה סיימה ב-1:1 מול צ'רנו מורה הבולגרית הבינונית במשחק הראשון ותזדקק להרבה יותר כדי להמשיך לסיבוב הראשון בגביע אופ"א.

לא ברור עדיין לאיזו עונה הולכת נתניה, אחרי שצירפה לשורותיה את ברוך דגו ושלו מנשה, אך המבחן שלה במשחקה האירופי הראשון העונה לא ממש הימם את הצופים שהגיעו לבלומפילד. בכל מקרה, למתיאוס צפויה עוד הרבה עבודה רגע לפני שהעונה מתחילה. לירן שטראובר סיפר במסיבת העיתונאים כי אין הגרלות קלות בגביע אופ"א. הוא צודק. כל משחק עבור נתניה, ולא רק באופ"א, הולך להיות קשה.

בדקה ה-27 נתניה כבשה את שער היתרון, שער מקרי לכל דבר כשפרנסיס קיויו האיום ניצל טעות קשה בהגנה של הקבוצה הבולגרית וכבש. אלא שנתניה התקשתה לשמור על השער ולקראת סיום המחצית הקפטן אלכס איזן עם שער יפהיפה. כעת, כשלצ'רנו מורה יש שער חוץ, לנתניה יהיה קשה להתקדם לשלב הבא.

מהלך המשחק

דקה 6 - ההתקפה הראשונה הייתה שייכת למכבי נתניה כששלו מנשה שלח כדור מצד שמאל אל פרנסיס קיויו שהצטרף להתקפה, אך לא היה זריז מספיק כדי להגיע לכדור.

דקה 17 - כדור חופשי של אלכס, הקפטן של צ'רנו מורה, מ-27 מטר היה קרוב לאיים על שטראובר, אך הכדור הוסט ויצא החוצה.

דקה 27 - גול! כדור מצד ימין של דלה ימפולסקי הורחק רע מאוד על ידי ההגנה הבולגרית, ופרנסיס קיויו שעט על המציאה השחיל את הכדור פנימה בקלות. 0:1 לנתניה.

דקה 42 - גול! אלכס קיבל את הכדור מצד שמאל והיה לו מספיק זמן לעצור היטב ולשלוח כדור מצוין מהאוויר לפינה הרחוקה של שטראובר. שוויון 1:1.

דקה 45 - הגבהה לעברו של אוקוצ'ה מצאה את ראשו של החלוץ, אך הוא לא דייק ושלח את הכדור החוצה.

דקה 64 - אוקוצ'ה ניצל את חוסר הערנות של שוער צ'רנו מורה, קראמיל אילצ'ב והפתיע אותו עם בעיטה מרחוק. השוער הדף לקרן.

דקה 65 - ביבאן פרנסמן עלה לכדור הקרן אך הכדור ניתז במשקוף והורחק בהמשך על ידי הבולגרים.

דקה 75 - כדור עומק של רביד גזל נהדף על ידי ההגנה והגיע לדדי בן דיין, שבעט לא מספיק מדויק מהאוויר החוצה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', גולן חרמון (אלמוג כהן 57), ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין, רביד גזל, שלו מנשה (טל מעבי 78), דלה ימפולסקי (ברוך דגו 46), אוקוצ'ה, פרנסיס קיויו.

הרכב צ'רנו מורה: קראמיל אילצ'ב, פריס (יורדן יורוקוב 90), ניקולה דומאקינוב, אלכסנדר אלכסנדרוב (טאנקו דיאקוב 90), ראדוסלב באצ'ב, מילן פטקוב, דניאל גאורגייב (סטניסלאב סטויאקוב 31), יורדאן יורוקוב, אלכס, אדריאן פרננדז, מירוסלב מנולוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully