וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מועדון כמו מכבי ת"א תמיד שואף לאליפות"

14.8.2008 / 19:25

ליאור ז'אן מצפה למשחק טוב מול אשדוד במחזור השני של גביע הטוטו, למרות ההפסדים הקודמים לקבוצה מעיר הנמל. "יש חיבור טוב בקבוצה"

מכבי תל אביב התאמנה הערב (חמישי) לקראת המשחק בשבת, בו תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. הצהובים מעודדים מאוד מהניצחון המרשים השבוע על מכבי פתח תקווה (0:3) ובקבוצה ירצו לשמור על מומנטום ולפתוח ברגל ימין גם את משחקי הבית של הקבוצה בבלומפילד. כ-7000 צופים בלבד יוכלו להגיע לבלומפילד, וזאת בגלל השיפוצים שנערכים באצטדיון ביפו. במכבי קיבלו באכזבה רבה את העובדה כי לא יוכלו למלא את האצטדיון ולמכור יותר כרטיסים. בצוות המקצועי העדיפו שלא להעביר את המשחק מבלומפילד, על מנת לשחק כמה שיותר במגרש הביתי של הקבוצה.

מהמשחק בשבת ייעדרו שחקני הנבחרת, יובל שפונגין ומאור בוזגלו, שצפויים לטוס מחר (שישי) עם הנבחרת הלאומית למחנה אימון. גם המגן אורי שיטרית הפצוע, שסובל משבר מאמץ ברגלו, ייעדר מהסגל. על פי האימון הערב נראה כי מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, מתרגל את שירן ייני במקומו של שפונגין באגף ימין. "יש התרגשות מסוימת לחזור ולשחק בבלומפילד, במשחק ביתי ראשון העונה, עם האווירה, הקהל והציפיות ואני מקווה שנעבור את המשחק בניצחון", אמר הערב ליאור ז'אן, שצפוי להמשיך ולשחק בעמדת המגן השמאלי כמו במשחק מול מכבי פתח תקווה. ז'אן התייחס לעובדה כי מכבי הפסידה פעמיים לאשדוד במשחקי האימון בתחילת הקיץ ואמר: "אלו היו משחקי אימון בעיקר בשביל המאמן שיכול לבחון שחקנים ולבדוק דברים. עכשיו יש הרכב מגובש יותר ונקווה לעבור את המשחק בהצלחה".

ז'אן התבקש להתייחס לקלות שבה ניצחה השבוע מכבי ונשאל האם זו מכבי שנראה העונה. "יש כאן חיבור טוב בין השחקנים", אמר השחקן. "בין הישראלים לזרים יש חיבור מצוין וגם בין רן בן שמעון לשחקנים עצמם. יש אווירה טובה מאוד. כל אחד אוהב אחד את השני. שנה שעברה זה היה שונה והיינו בסיטואציה שונה. המצב בטבלה היה שונה וכל האווירה בקבוצה הייתה אחרת. ביום שני אפשר היה לראות שיש חיבור ותיאום בין השחקנים ואני מאוד מקווה שזה מה שנראה העונה ממכבי".

"יש שחקנים טובים במכבי", הוסיף ז'אן. "עשו כאן רכש נוצץ השנה השקיעו המון כסף ויש המון ציפיות. מבחינתנו השאיפה היא להיות בין שלושת הראשונות ולהגיע לאירופה. נכון שכולם רוצים אליפות ומועדון כמו מכבי תל אביב הוא תמיד פייבוריט ושואף לאליפות, אבל אני בעד לדבר רק על המגרש". ז'אן גם נשאל כיצד מתייחסים שחקני הבית לעובדה כי הובאו העונה הרבה שחקני רכש. "תהיה מלחמה על ההרכב וזה דבר טוב", אמר ז'אן. "לפי איך שאני מכיר את בן שמעון מי שיהיה טוב ישחק. אנחנו נצטרך לחכות להזדמנות שלנו על מנת להצדיק את מקומנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully