וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ארגנטינה הביסה את קרואטיה 53:77

קרואטיה הגיעה עם הרבה ביטחון לאחר שני ניצחונות בטורניר, אבל נכנעה למכונה הארגנטינאית בראשותם של נוצ'יוני (18 נק') וג'ינובילי (14 נק')

ערב פתיחת המשחקים האולימפיים, היו שלל נבחרות שסומנו כמועמדות להתמודד על אחת משלוש המדליות. ארצות הברית, ספרד, יוון, ארגנטינה וליטא עמדו בראש ורבים לא ייחסו חשיבות רבה לקרואטיה, שעלתה ברגע האחרון בטורניר שהתקיים בסמוך למשחקים עצמם. אלא משהקרואטים הגיעו, הם החלו לעשות צרות, ושתי היריבות הראשונות שלהם, אוסטרליה ואלופת אירופה, רוסיה, הרגישו את נחת זרועם. אך הערב (חמישי) יצא מעט אוויר מהבלון הקרואטי, כשפגשו לראשונה נבחרת עם שרירים בדמותה של ארגנטינה, שהביסה אותה 53:77.

הארגנטינאים תפסו פיקוד על המשחק כבר מהפתיחה והוליכו ביתרון 8 בסיום הרבע הראשון, תודות לדקות מצויינות של לואיס סקולה. הקרואטים ניסו לחזור למשחק, אבל רבע הגנתי נהדר של ג'ינובילי וחבריו עצרו את יריביהם על 9 נקודות בלבד ברבע השני, ובמחצית הפער עמד על לא פחות מ-18 נקודות הפרש. מרקו באניץ' עוד הצליח להחזיר את נבחרתו, אבל חטיפה ולייאפ של פריג'יוני עם סיום הרבע השלישי העלה את ההפרש ל-21, ומשם, הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד.

אנדרס נוצ'יוני הוליך את קלעי ארגנטינה עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, וקיבל סיוע מקרלוס דלפינו שצלף 15 נקודות, בעוד ג'ינובילי היה בכל מקום ול-14 הנקודות שלו הוסיף גם 8 אסיסטים. לקרואטים לא היה אף שחקן בדאבל פיגרס, כשרק מרקו באניץ' ומרקו תומאס התקרבו עם 9 נקודות כל אחד. ביום שבת יפגשו הקרואטים את נבחרתה החזקה של ליטא במשחק, בעוד ארגנטינה תתמודד מול נבחרתה של אירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully