וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אופ"א: קרית שמונה וליטקס לובץ' סיימו בתיקו 0:0

שחקניו של מישל דיין יכולים להיות גאים על הופעה מכובדת מול לובץ' במסגרת גביע אופ"א, עכשיו הדרך לשלב הבא תלויה רק בהם

הקבוצות הישראליות נוטות לא לייצר לעצמן מסורת אירופאית מכובדת. הפסדים מבישים בשלבים המוקדמים מאפיינים כמעט את כל המשתתפות שמתמודדות בטורנירים האירופאים השונים, אולם יכול להיות כי דווקא עירוני קרית שמונה הצנועה תעשה את התהליך ההפוך.

אחרי המשחק המצוין בסיבוב הקודם מול מוגרן, לא נפלו היום (חמישי) שחקניו של מישל דיין מליטקס לובץ' הבולגרית וסיימו את המשחק מולם ב-0:0, תוצאה שמותירה להם סיכוי לא רע לעלות לשלב הבא בגביע אופ"א, כמובן במידה שיצליחו לעשות תוצאה טובה בבית.

קרית שמונה פתחה טוב את המשחק ולא נדמה היה כי שחקניו של מישל דיין עלו עם פיק ברכיים אל כר הדשא שבלובץ'. אולם מהדקה ה-20 השתלטו השחקנים הבולגרים על מרכז השדה והקשו על האורחים לפתח התקפות. לקראת סוף המחצית היו אלה דווקא שחקניו של דיין, שהשתלטו על המגרש ואף הגיעו לכמה הזדמנויות טובות על סף השריקה למחצית.

במחצית השנייה הוכיחה קרית שמונה בגרות ואופי, שכאמור לא מאפיינים הרבה קבוצות ישראליות במשחקיהן בחו"ל. השחקנים לא התביישו לרדת אל הדשא, להילחם על כל כדור ולא וויתרו על אף מאבק אווירי. זה הספיק בכדי לשמור על שער נקי, ובמידה ושחקני הקבוצה מהצפון ישחקו כך גם בבית, הם יוכלו לעבור לשלב הבא בגביע אופ"א ולרשום הישג מצוין בעונה האירופאית הראשונה בהיסטוריה שלהם.

מהלך המשחק

דקה 1: גיא צרפתי מסר כדור מצוין ליובל אבידור, שבעט כדור חזק לכיוון השער, אך זה חמק ליד הקורה.

דקה 10: כדור חופשי של ליטקס נבעט לרחבה של דני עמוס, אך השוער הצעיר קלט אותו בקלות.

דקה 12: נוסבאום עשה טעות חמורה סמוך לרחבת שערו והעניק בעיטה חופשית ממצב קורץ לבולגרים.

דקה 12: הבוגלרים עשו תרגיל שבסופו נבעט כדור לשערו של עמוס, אך לא הצליחו להכניס אותו פנימה.

דקה 29: כדור קרן לליטקס לובץ' נבעט היטב, אך דני עמוס עלה היטב לכדור הגובה ולקח את הכדור.

דקה 36: פעולה אישית נהדרת של אלקסנדרו סנדריניו מליטקס הסתיימה בבעיטה לא מדויקת לשער של דני עמוס.

דקה 38: יובל אבידור בעט בעיטה מרושלת ממרחק גדול והכדור טס לשמיים.

דקה 44: התקפה ארוכה ומצוינת של קרית שמונה הסתיימה בכדור נהדר של גיא צרפתי אל רחבת הבולגרים, אבידור ניסה להמשיך בבעיטה מבלי לעצור, אולם הוא לא הצליח לבצע את התרגיל כמו שצריך והכדור יצא החוצה.

דקה 46: ליטקס פתחו את המחצית בסערה וכבר בהתקפה הראשונה שלהם הגיעו למצב בעיטה, שהלכה גבוה גבוה לשמיים.

דקה 50: הבולגרים המשיכו את המתקפה שלהם על השער של קרית שמונה והשופט אף התעלם מבעיטת עונשין מ-11 מטרים ברורה, לאחר ששחקן קריית שמונה הכשיל שחקן בולגרי בתוך רחבת קריית שמונה.

דקה 55: כדור מצוין של גיא צרפתי הגיע לאבידור, אולם החלוץ הצעיר נתן לעצמו מקדמה ארוכה מידי והשוער של ליטקס יצא טוב ולקח לו את הכדור.

דקה 60: גיא צרפתי הרים כדור לרחבה ואגודה קאובינה נגח חלש לידיים של השוער הבולגרי.

דקה 67: יניב לביא גלש מאוחר מאוד לרגליו של שחקן ליטקס, אבל ניצל מאדום וקיבל רק צהוב, התקפה אחת לאחר מכן, גלש לא טוב קוז'וק לכדור ברחבת הבולגרים ופגע בשוער הבולגרי, וגם הוא קיבל צהוב.

דקה 80: התקפה יפה מאוד של הבולגרים הסתיימה בבעיטה מצוינת אל עבר שערו של דני עמוס, אך הכדור על מעט מעל השער.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, סאלח חסארמה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, רן קוז'וק (יובל שבתאי), חייר סספדאס, גיא צרפתי, אגודה קאובינה, יובל אבידור (יוסי ביטון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully