וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מאייתים נקמה?

בפעם האחרונה שארה"ב פגשה את יוון, שחקניה לא ידעו את שמות יריביהם והפסידו. לברון הבטיח לנקום, והפעם האמריקאים הביסו 69:92

באליפות העולם 2006, פגשה ארצות הברית את יוון בחצי הגמר. האמריקאים אמרו לפני המשחק שהם אינם יודעים לאיית את שמות היריבים, והשחצנות שלהם התנפצה מהר מאוד עם הפסד כואב. לברון ג'יימס הודיע שהנקמה בוא תבוא והיום (חמישי) במפגש בין השתיים, נבחרת ארצות הברית נראתה מוכנה מאוד, ובניגוד למשחקיה הקודמים בבייג'ינג, אף הרשימה. בסוף זה נגמר עם 69:92 לזכות ארצות הברית.

הרבע הראשון היה שקול מאוד, והיוונים הוליכו בתחילתו 11:13, אבל דקות טובות של קובי בריאנט יחד עם מתפרצות יעילות, החזירו את היתרון לארצות הברית, שהוליכו 16:20 בתום הרבע הראשון. הרבע השני נפתח בקצב אמריקאי לחלוטין. חטיפות של דווין וויד ונקודות של לברון ג'יימס יצרו יתרון אמריקאי קטן. ניקוזס זיזיס ודימיטריוס דיאמאנטידיס הקשיחו את ההגנה, המאמן פנאיוטיס ינאקיס שלח את סופוקליס סחורציאניטיס למערכה, אבל נקודות של כריס פול וקובי בריאנט הוציאו ליוונים את הרוח מהמפרשים, וההפרש צמח ל-16 נקודות. במחצית הוליכה ארצות הברית 32:51.

יוון עלתה מחדרי ההלבשה מפוקסת לרבע השלישי, אבל תיאו פאפאלוקאס ואנטוניוס פוטסיס לא הצליחו לצמק את היתרון, שצמח ל-23 בזכות שלשה של כרמלו אנטוני ו-5 רצופות של בריאנט. בסוף השלישי הוליכה ארצות הברית 54:74. הרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול, כשמייקל רד וטיישון פרינס הצטרפו לחגיגה. זה נגמר ב-69:92 אמריקאי, והרבה אופטימיות לקראת הבאות.

קלעו לארצות הברית: קובי בריאנט וכריס בוש 18 נקודות כל אחד, דווין וויד 17, לברון ג'יימס (6 אסיסטים) 13.

קלעו ליוון: תיאו פאפאלוקאס 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, ואסיליוס ספאנוליס 14 נקודות, איואניס בורוסיס ואנטוניוס פוטסיס 9 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully