וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר מחוץ לבייג'ינג

השוויצרי נכנע 6:4, 7:6 לבלייק ברבע הגמר ונפרד מהחלום לזכות במדליית הזהב. גם האחיות וויליאמס בחוץ. נדאל דווקא לא התקשה

פדרר ממשיך בשלו

רוג'ר פדרר הצהיר השבוע שהוא כיוון במשך שבועות ארוכים לזכייה במדליית זהב באולימפיאדה, שהוא התכונן לטורניר בבייג'ינג בצורה מיוחדת, אבל אחרי שרק לפני כחודש איבד את הגביע בווימבלדון אחרי שנים של שלטון, השוויצרי הפסיד גם ברבע הגמר בבייג'ינג אחרי הפסד לג'יימס בלייק 6:4, 7:6.

בלייק עלה מרוכז ביותר למשחק מול הטניסאי שצפוי לאבד את מקומו הראשון בעולם בשבוע הבא ושבירה אחת יותר הספיקה לו בשביל לנצח 4:6 במערכה הראשונה. פדרר התקשה להתאושש מההפסד במערכה הראשונה ונקלע לפיגור 3:0 בשנייה, אבל אז התעשת והצליח לחזור ולכפות על האמריקאי משחק צמוד. המשחק הגיע ל-6:6, אבל בשובר השוויון בלייק מצא שוב את הנוסחה לשליטה במשחק ועם מכות נהדרות מהקו האחורי עלה ל-1:4 והפליג ל-2:7 ולניצחון במשחק כולו.

בחצי הגמר יפגוש בלייק את פרננדו גונזאלס, שגבר על פול הנרי מתיו 4:6, 4:6 אחרי שעה ושלוש רבעי. הצ'יליאני פתח טוב את המשחק עם שבירה ושמר על היתרון עד סיום המערכה. במערכה השנייה הצרפתי השיג שבירה במשחקון השישי, אך מיד לאחר מכן גונזאלס הצליח לחזור ל-4:4 וזכה בשני משחקונים נוספים בדרך לניצחון.

ובעוד השוויצרי ממשיך להראות סימני פגיעות, הרי שרפאל נדאל ממשיך להיראות כמו השחקן הטוב בעולם ולא רק על הנייר. הספרדי שייט אל עבר חצי הגמר, לאחר שהביס בקלות את יורגן מלצר האוסטרי 0:6, 4:6. הניצחון הגדול קבע כי בחצי הגמר ייפגש הספרדי למפגש מרתק מול לא אחר מאשר נובאק דג'וקוביץ'.

לדג'וקוביץ' עצמו היו חיים קשים, אך הוא עמד במשימה כמו שמצפים ממנו ועלה לחצי הגמר. הסרבי פגש את גאל מונפיס הצרפתי ולמרות שנכנע 6:4 במערכה הראשונה, הוא השלים את הניצחון עם 1:6, 4:6 כדי להשיג את הכרטיס לשלב הבא.

פרידה מהאחיות וויליאמס ביחידות

גם אצל הנשים נרשמו הפתעות כשהאחיות סרינה סיימו את דרכן בטורניר היחידות. הראשונה שעלתה למגרש מבין השתיים הייתה סרינה, שנחשבה למועמדת כמעט ודאית למדלייה, אך הודחה אחרי הפסד 3:6, 6:4, 6:3 לאלנה דמנטייבה. האמריקאית המדורגת 4 בטורניר, שלטה במערכה הראשונה וניצחה אותה בתוך 30 דקות, אבל דמנטייבה (5) לא נבהלה וחזרה בגדול בשתי המערכות הבאות.

לאחר מכן הייתה זו ונוס שעלתה למגרש בסין ונאלצה להתמודד לא רק מול נה לי הסינית אלא גם עם הקהל המקומי שדחף את הטניסאית שלו, וזה בהחלט השתלם כשהסינית עלתה לחצי הגמר אחרי 5:7, 5:7. דווקא ונוס הייתה טובה יותר בפתיחה ועלתה ל-0:3 אך נה לי שברה חזרה במשחקון השביעי ובתום 67 דקות השיגה שבירה נוספת. את המערכה השנייה ונוס פתחה עם שתי שבירות לחובתה ולמרות שחזרה ל-5:5 הסינית הייתה גדולה עליה וניצחה 5:7 שוב.

בחצי הגמר תפגוש דמנטייבה את ורה זבונרבה לדרבי רוסי על מקום בגמר. זבונרבה (11) שהדיחה את שחר פאר בסיבוב השני, המשיכה בדרכה למעלה וגרבה על סיביל באמר האוסטרית 3:6, 6:3, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully