וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בניון בדרך לזניט

התקשורת בסנט פטסבורג מדווחת כי הישראלי יצטרף לאלופת רוסיה בתיווכו של סוכן השחקנים, רוני רוזנטל, על אף שהמהלך לא נראה ריאלי

האם יוסי בניון נמצא בדרך למעבר מפתיע לאלופת רוסיה ומחזיקת גביע אופ"א, זניט סנט פטרסבורג? כך טוענים עיתונים בעיר הרוסית. על פי דיווח במספר כלי תקשורת בעיר, האלופה הרוסית קרובה לסיכום על רכישתו של הקשר הישראלי מליברפול.

על פי הדיווחים ברוסיה, מי שעומד מאחורי העיסקה הוא שחקן ליברפול לשעבר, הישראלי רוני רוזנטל. חלוץ נבחרת ישראל בעבר משמש כיום כסוכן שחקנים, ויועץ מיוחד לקונסטנטין סראניה, האחראי על הרכש בזניט, ומי שמנהל את המו"מ למכירת אנדריי ארשבין לטוטנהאם.

כאמור, על פי הדיווחים בתקשורת הרוסית, רוזנטל ישדך בין בניון לזניט. ברוסיה נטען כי ליברפול מוכנה לשחרר את בניון. יחד עם זאת, יש להזכיר כי רק לאחרונה התבטא המנג'ר, רפא בניטז, כי בניון לא ישוחרר מהקבוצה. רומא, מנצ'סטר סיטי ו-ווסטהאם התעניינו בקשר הישראלי במהלך הקיץ.

בניון שיחק אתמול (רביעי) 90 דקות במדי ליברפול במשחק מוקדמות ליגת האלופות מול סטנדרד ליאז' (0:0). הישראלי פתח במרבית משחקי ההכנה של ליברפול, וגילה עד כה יכולת משכנעת. ראוי לציין כי בכל מקרה בניון לא יהיה רשאי לשחק העונה במפעלים האירופיים בשום קבוצה למעט ליברפול, בשל העובדה ששיחק אתמול מול ליאז'. זניט תשחק העונה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully