וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יודע להפסיד בכבוד

ארה אברהמיאן, המתאבק השבדי, הפסיד בחצי הגמר, השתולל על השופטים, הטיח את מדלית הארד ברצפה והודיע: "אני פורש מכל פעילות"

אירוע מוזר במיוחד התרחש היום (חמישי) באולם ההאבקות. המתאבק השבדי, ארה אברהמיאן, שהתחרה בסגנון יווני-רומי למשקל של עד 84 ק"ג, הטיח את מדלית הארד בה זכה, לאחר טקס הענקת המדליות, וירד מהפודיום במחאה. קודם לכן, הפסיד השבדי בחצי הגמר, ומאמנו הגדיר את החלטת השופטים: "פוליטית".

מאוחר יותר, הודיע השבדי כי הוא פורש מהאבקות: "זה היה הקרב האחרון שלי, רציתי לקחת את הזהב, ומבחינתי האולימפיאדה הזו היא כישלון", הצהיר אברהמיאן. "ההפסד שלי בחצי הגמר לא היה מוצדק. לא רציתי להתחרות בקרב על הארד, אבל התחננו בפניי, ולכן התחריתי".

במהלך קרב חצי הגמר מול אנדראה מינגוצי האיטלקי, שזכה בסופו של דבר בזהב. אברהמיאן לא אהב החלטת השופטים והחל להשתולל באולם. חבריו עצרו אותו כאשר הוא התקרב אל השופטים בתנועות מאיימות. אברהמיאן הורחק מהמשך הקרב, לקול שריקות בוז של הקהל השבדי.

המתאבק המשיך להשתולל, התעלם מהעיתונאים, וכילה זעמו בחפצים שהיו בדרכו. מאמנו, ליאו מילארי צעק: "הכל פוליטיקה". המאמן שוקל להגיש תלונה נגד שלושת השופטים. כאמור, מדלית הארד לא עשתה רושם על אברהמיאן, מדליסט הכסף מאתונה, והוא עזב בכעס את הטקס. ההונגרי, זולטן פוגור, זכה במדלית הכסף.

בתחרות למשקל של עד 96 ק"ג, זכה הרוסי אסלנבק חושטוב במדלית הזהב. מירקו אינגליץ' הגרמני זכה במדלית הכסף, ובארד זכו אסיט ממבטוב מקזחסטאן ואדם ווילר מארצות הברית.

בתחרות למשקל של עד 120 ק"ג, שהייתה רוויה בהפתעות, זכה אלוף העולם, הקובני מיחאין לופז בזהב. חסן בראוב הרוסי זכה בכסף, ובארד זכו יורי פטרקייב מארמניה ומינדאוגס מיזגאיטיס הליטאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully