וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריכים להוכיח כלום, והוכיחו את זה על הפרקט

אמרו שהם מבוגרים, מעבר לשיא, סתם נבחרת. אז ליטא ניצחה שוב, הפעם את רוסיה 79:86, והיא קרובה להבטחת המקום הראשון בבית א'

המשחק השלישי של יום הכדורסל בבייג'ינג הפגיש את ליטא ורוסיה. לאחר שספרד התמודדה כראוי עם נבחרת גרמניה, ואוסטרליה וסין הביסו את אירן ואנגולה בהתאמה, סוף סוף זכינו למשחק צמוד בין שתי נבחרות פחות או יותר שוות. הרוסים, שהפסידו במחזור הקודם לקרואטיה, ידעו שהם חייבים לנצח כדי להשאיר לעצמם סיכוי לסיים במקום הראשון בבית א', בעוד הליטאים, שניצחו בשני משחקיהם תוך הצגת כדורסל מרשים ביותר, רצו לשמור על ההובלה.

הרבע הראשון הלך צמוד, כשההגנה הרוסית, שנחשבת לאחת הטובות בטורניר, סופגת 23 נקודות - יותר משהיא רגילה. למזלם, ההתקפה חיפתה על כך, וגם במהלך הרבע השני לא הצליחה אחת מהנבחרות לברוח לאחרת, ובהפסקה התוצאה עמדה על 41:44 לליטאים. במהלך הרבע השלישי פתחה ליטא יתרון בן 10 נקודות, אבל ג'יי אר הולדן המצוין החזיר את הרוסים למשחק במהירות. שאראס התחמם, וביחד עם רימאס קאוקינאס העניקו לנבחרתם חזרה מרווח ביטחון מסוים - 62:69 בסוף הרבע.

הרוסים הצליחו להוריד לשתי נקודות הפרש בלבד במהלך הרבע הרביעי, אך אז נכנס למשחק ריימונאס שישקאוקאס המצוין, שבמספר סלי קלאץ' ייצר בריחה מחודשת של הליטאים. הרוסים, בפיגור חמש דקה לסיום, הלכו לאנדריי קירילנקו שהחטיא, ובהתקפה לאחר מכן החטיא שוב - הפעם זריקה לשלוש, שסגרה עניין. ניצחון 79:86 לליטאים, שממשיכים להרשים, ועושים צעד גדול בדרך להבטחת המקום הראשון בבית א'.

קאוקינאס הוביל את הליטאים עם 20 נקודות, שישקאוקאס הוסיף 16 משלו, בעוד שאראס סיים עם 12 נקודות , 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מהצד השני היה זה ג'יי אר הולדן, שקלע 25 נקודות, אך ביכולת כל כך בינונית של אנדריי קירילנקו (17 נקודות ב-33 אחוז מהשדה ו-53 אחוז מהעונשין), לא היה להם הרבה סיכוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully