וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך עושים זאת נכון

באנורת'וסיס, אלופת קפריסין, מריחים את ליגת האלופות לאחר 0:3 בבית על אולימפיאקוס. המאמן טימורי קצבאיה: "בונים היסטוריה"

בבית"ר ירושלים חלמו על ליגת האלופות, השקיעו כספים רבים, הביאו שחקני רכש, אבל התרסקו מול ויסלה קרקוב. לקראת העונה הבאה, לארקדי גאידמק ואלי ארזי מומלץ לטוס לאי השכן, קפריסין, ולראות איך עושים זאת נכון. האלופה המקומית, אנורת'וסיס פמגוסטה קרובה מאוד לליגת האלופות.

"החלום מתקרב למציאות, אנורת'וסיס פמגוסטה קרובה להיות הנציגה הקפריסאית הראשונה בהיסטוריה של ליגת האלופות", נכתב בתקשורת הקפריסאית, שיוצאת מגדרה לנוכח ההישג הגדול, ניצחון 0:3 על אולימפיאקוס השכנה מיוון. "שברנו את אולימפיאקוס פסיכולוגית", אמר השוער האלבני של פמגוסטה, אריאן בקאיי. "הייתה לנו אמונה שנבקיע את השלישי, ועםן קצת מזל, עשינו את זה. השער הזה היה תגמול למאמצים שלנו".

האווירה באצטדיון "אנטוניס פאפדופולוס" הייתה מדהימה. למעלה מ-10 אלפים אוהדים מקומיים דחפו את פמגוסטה לניצחון, כשרבים נותרו מחוץ לאצטדיון ללא כרטיס למשחק. מנגד, באולימפיאקוס מסרבים להאמין. הקבוצה שביצעה רכש נוצץ כשהחתימה את דודו הברזילאי, סבסטיאן לטו והמאמן ארנסטו ואלורדה, נותרה ללא מענה.

"אני לא חושב שנישאר מחוץ לליגת האלופות", ניסה ואלורדה להשאיר עוד תקווה. המאמן הבסקי ספג מטח ביקורות מהתקשורת היוונית, שלא אהבה את ניהול המשחק והחילופים. "יש לנו עוד משחק ולא נוותר על ההעפלה. אנורת'וסיס ניצלה את כל המצבים שהיו לה במשחק", סיכם המאמן.

אנורת'וסיס, שהחזירה לעצמה בעונה שעברה את האליפות לאחר שלוש שנים, ביצעה גם היא רכש מאסיבי בקיץ. סאביו הברזילאי הותיק הצטרף, וגם מיודענו, סדריק ברדון מבני יהודה. עוד שחקן שמשחק בקבוצה ואתמול בישל שער הוא קלמנטה ציטיאשווילי, לשעבר במכבי תל אביב.

את הקבוצה מאמן הגיאורגי, טימורי קצבאיה, שחקן העבר של ניוקאסל, ששיחק בפמגוסטה חמש עונות עד שפרש לפני שנה. בעונתו הראשונה כמאמן הביא אליפות, וכעת הוא על סף עלייה לליגת האלופות, אם ישמור על היתרון במשחק החוץ בשבוע הבא. בסיבוב הקודם אגב, ניצחה פמגוסטה 0:3 את ראפיד וינה, והפסידה בחוץ 3:1.

קצבאיה לא הסתיר את ההתרגשות לאחר המשחק: "השגנו תוצאה מדהימה. מה שאנחנו עושים השנה באירופה הוא לא מקרי. אנחנו בונים את ההיסטוריה". שחקן הרכש הותיק, טריאנוס דלאס ניסה להוריד את כולם לקרקע: "צריך לשכוח מהתוצאה ולהתכונן למה שמחכה לנו בפיראוס", אמר הבלם היוווני.

אטו וגווארדיולה. סיפור אהבה

ברצלונה, מי שהייתה יכולה להיות יריבת בית"ר אם הייתה עוברת את ויסלה קרקוב, לא התקשתה מול האלופה הפולנית והביסה אותה 0:4 בקאמפ נואו. בבוקר המשחק הודיע המאמן פפ גווארדיולה כי סמואל אטו יישאר בקבוצה. בערב, הקמרוני החזיר לו עם צמד שערים. "תמיד הייתי שחקן בארסה, מה שהיה בקיץ הוא נשאר בעבר, ואני מסתכל קדימה", הגיב אטו לשינוי הכיוון של מאמנו, שהודיע בתחילת הקיץ כי הוא מעוניין לשחרר את הקמרוני.

אטו התקבל בתשואות בקאמפ נואו והודה לאוהדים: "אני רוצה להודות להם על קבלת הפנים במשחק מול ויסלה. אני מקווה שהם יהנו מקמפיין מוצלח עם שחקני הרכש החדשים. הטוב ביותר עוד עתיד לבוא". לסיום שלח אטו מסר אופייני: "אני מתקרב לגיל 27 ואני יכול לומר שאטו תמיד יהיה אטו".

באתלטיקו מדריד לא התרגשו יתר על המידה מההפסד 1:0 מול שאלקה 04. "זו לא תוצאה טובה, לא הגענו להרבה הזדמנויות אבל בויסנטה קלדרון יהיה משחק אחר", אמר המאמן חבייר אגווירה. "נהיה סבלניים ונצטרך לנצל את ההזדמנויות שלנו. אנחנו בטוחים שנוכל לעבור", סיכם המאמן.

בדאלקה עסקו לאחר המשחק בעיקר בפציעתו של הכוכב, ג'פרסון פרפאן, שנפצע וייעדר כחודש מהמגרשים. המנג'ר אנדי מולר אמר: "אלה חדשות רעות מאוד לקבוצה כולה". על הניצחון אמר המאמן, פרד רוטן: "זה לא מצוין, אבל נותן לנו נקודת פתיחה טובה לגומלין. היינו צריכים לכבוש עוד שער או שניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully