וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דן הוגנבנד הכריז על פרישה

השחיין ההולנדי הבין שאי אפשר לנצח את הגיל כשסיים חמישי בגמר ב-100 מטרים חופשי. "זה מהיר מדי בשבילי. זה הזמן שלי לזוז הצידה"

השחיין ההולנדי המצוין פיטר ואן דן הוגנבנד הודיע היום (חמישי) על פרישה מעולם השחייה. ואן דן הוגנבנד לא הצליח להשיג מדליה, כשסיים רק חמישי במשחה ב-100 מטרים חופשי, בו ניצח אלן ברנארד הצרפתי.

"זה היה מהיר מדי בשבילי. זה דור חדש וזה הזמן שלי לזוז הצידה", אמר ההולנדי. "הם עשו במשחה עבודה מצויינת, אני מהדור הקודם של אלכס פופוב". ההולנדי, שלמד רפואה, יודע מה יעשה כעת: "אני הולך לנוח עכשיו. מגיעה לי קצת מנוחה".

ואן דן הוגנבנד זכה במדליות הזהב באולימפיאדות ב-2000 בסידני ו-2004 באתונה. ואכן ההולנדי כבר לא יכול היה להתחרות עם הדור הצעיר. יחד עם זאת שיאו של ואן דן הוגנבנד, שנקבע בסידני ועמד על 47.84 שניות, החזיק כמעט שמונה שנים, עד שברנארד שבר אותו במרץ השנה באליפות אירופה. ברנארד ואמון סאליבן האוסטרלי שברו את השיא עוד שלוש פעמים במשחקים בבייג'נג, השיא כעת עומד על 47.05 של סאליבן.

ואן דן הוגנבנד, שסיים, כאמור, חמישי בזמן של 47.75, אמר: "זה היה המשחה האחרון שלי. התחריתי פעמים רבות נגד ברנארד, אבל לא ידעתי שהוא בליגה שלי. נפגשנו לפני המשחים וראיתי שהוא בחור מצוין. יש לנו קשר טוב. המשחקים האולימפיים הם דבר מאוד מיוחד עבורי. כשהייתי בן 10 צפיתי במשחקים בסיאול ב-1988 וקיבלתי השראה ממאט ביונדי", אמר השחיין שלא זכה מעולם במדליית זהב באליפות עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully