וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו וויליאמס הגיע בטרייד משולש לקליבלנד

בטרייד משולש בין קליבלנד, אוקלהומה סיטי ומילווקי, זכו הקאבס במו וויליאמס. רידנאוור ודיימון ג'ונס בבאקס. ברנדון רוי יעבור ניתוח

לברון ג'יימס מחכה כבר הרבה זמן לחיזוק ראוי לקבוצתו. לאורך שלוש השנים האחרונות, נשמעו טענות רבות כלפי דני פרי, הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, שלא עשה מספיק כדי לרצות את הסופרטסאר שלו, שחוזהו מסתיים בקיץ 2010. בלי שג'יימס דיבר על כך, ברור לכל הנוגעים בדבר כי בלי חיזוק רציני, אין שום סיכוי שהכוכב יישאר בקליבלנד.

היום (חמישי), הושלם טרייד בין שלוש קבוצות, שעשוי להפוך את לברון ג'יימס, כמו גם אני דני פרי ומייק בראון, למעט מרוצים יותר. הקאבילרס שלחו את דיימון ג'ונס למילווקי וג'ו סמית' לאולקהומה סיטי, כדי לקבל בתמורה את מו וויליאמס מהבאקס. מילווקי העבירה גם את דזמונד מייסון לאוקלהומה וזכתה בדיימון ג'ונס ובלוק רידנאוור. אוקלהומה, לשעבר הסיאטל סופרסוניקס, קיבלה בחזרה חוץ מג'ו סמית' גם את דזמונד מייסון.

למרות שתי הצלעות האחרות בטרייד, הרי שהחתמתו של מו וויליאמס היא המרכזית והמעניינת ביותר. "הוא נמצא בשיא שלו, ויהיה חלק מאיתנו למשך שנים רבות", אמר דני פרי, ג'נרל מנג'ר הקאבס, "הוא יכול לשחק כרכז אבל גם לקלוע. הוא עושה הכל". ספק אם וויליאמס יעשה את ההבדל בין קליבלנד טובה וקליבלנד אלופה, אבל זו ללא ספק התחלה לא רעה לבניית סגל מוצלח סביב לברון ג'יימס.

* אטלנטה החתימה את פליפ מורי. הגארד, שהיה מועמד במהלך הקיץ לדינמו מוסקבה, חיכה עד שיקבל הצעה מה-NBA, והיום (חמישי) היא הגיעה. מורי סיים את העונה שעברה באינדיאנה, והעמיד מספרים של 11 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק. "ההחמה נותנת לנו עוד שחקן מנוסה ומגוון", אמר ריק סונד, הג'נרל מנג'ר של ההוקס.

* אם יש צמד מילים ששולחות צמרמורת נוראית בגבם של כל אוהדי הבלייזרס בשנה האחרונה, הרי שהן "ניתוח ארתסקופיה". לאחר שאיבדו את הבחירה הראשונה בדראפט שעבר, גרג אודן, למשך עונה שלמה, הערב נודע כי הגארד המוכשר של פורטלנד, ברנדון רוי ייאלץ לעבור ניתוח כדי לאחות קרע בברכו השמאלית. למרות זאת, לא מדובר בניתוח מסובך, ורוי צפוי להיעדר בין חודש לחודשיים.

  • עוד באותו נושא:
  • קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully