וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפס? "סתם אמריקאי ששוחה מהר"

גל נבו קפץ למשחה שלו בחצי גמר 200 מטרים מעורב עם הסופרסטאר האמריקאי, ולא התרגש. זה הספיק לתוצאה של 2:00.43 ולמקום ה-13 הכולל

השחיין הישראלי גל נבו זינק הבוקר (חמישי) לבריכה האולימפית במקצה הראשון של חצי הגמר במשחה 200 מטרים מעורב. נבו זינק במקצה עם מייקל פלפס, ששייט בקלילות וסיים את המקצה ראשון בזמן של 1:57.70. נבו גמר בזמן של 2:00.43 וסיים במקצה שלו במקום השביעי, ובסך הכול במקום ה-13.

משחה הגמר נסגר על זמן של 1:59.43, הרחוק רק בשנייה אחת מהזמן שקבע נבו. ראיין לוכט האמריקאי קבע את התוצאה הטובה ביותר במקצי חצי הגמר עם 1:57.69 דקות. פלפס סיים שני בסך הכול הכללי, טיאגו פריירה הברזילאי שלישי עם 1:58.06.

לאחר המשחה, התייחס נבו לתוצאתו ויכולתו: "אני מאוכזב מהזמן, הייתי יכול לעשות תוצאה טובה יותר. רציתי לשפר את הזמן מהמוקדמות כי ידעתי שיש מה לשפר", אמר השחיין. "קשה יותר לשחות בבוקר, ובסך הכל 90% מהשחיינים לא מצליחים לשפר בחצי הגמר את התוצאות שלהם מהמומקדמות".

נבו היה מעט מאוכזב מסיום דרכו בבייג'ינג, אך הסתכל אל העתיד: "הציפיות שלי היו לעלות לחצי הגמר, זו העדיפות הראשונה שלי. היה לי ברור שבאתי ללמוד, להתקדם ולהשתפר, ואני רואה את זה כהכנה ללונדון 2012".

לבסוף, התייחס נבו גם למייקל פלפס, הסיפור הגדול של האולימפיאדה עד עכשיו, שקפץ איתו לאותו משחה, ואף סיים ראשון - הפעם בתוצאה אנושית. "הוא סתם אמריקאי ששוחה מהר", סיכם הישראלי בחצי חיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully