וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה הודיעה: סילבה יחתום לחמש שנים

סגן נשיא הקבוצה הספרדית הודיע רשמית כי הקשר המבוקש סיכם לחמש שנים במועדון. אדריאנו ייעדר כחודש. אחיו של קאקא חתם בליאז'

קשר נבחרת ספרד, דויד סילבה, אחד השחקנים המבוקשים של עונת המלפפונים, יישאר ככל הנראה בולנסיה. השחקן שהיה מבוקש על ידי ריאל מדריד, ברצלונה ומספר קבוצות אנגליות, סיכם על חוזה חדש לחמש שנים במסטייה. "יש הסכם בינינו לבין השחקן והוא ימשיך איתנו בחמש השנים הקרובות", הודיע סגן נשיא ולנסיה, פרננדו גומז, במסיבת עיתונאים.

על פי הדיווחים, סילבה זכה לתוספת משמעותית בשכרו. גומז טען אחרת: "לא השתגענו ולא שברנו את המסגרת הכלכלית שלנו. אנחנו מאוד מרוצים לראות את הרצון של סילבה להישאר, עשינו את העבודה והשארנו אותו". סילבה צפוי לקבל זימון ממאמן הנבחרת החדש, ויסנטה דל בוסקה, לקראת משחק הידידות בדנמרק בשבוע הבא.

כעת, יתמקדו בולנסיה במטרה הבאה, השארת חברו של סילבה לנבחרת, דויד וייה במועדון. מנגד, נמכר חבייר אריסמנדי לריאל סראגוסה. ולנסיה תפתח את העונה ביום ראשון במשחק הסופרקאפ מול האלופה, ריאל מדריד.

אדריאנו ייעדר כחודש

חוסר המזל ממשיך לרדוף את אדריאנו. החלוץ הברזילאי, שהוחזר לאינטר עונת השאלה בברזיל, נפצע וייעדר כחודש. אדריאנו סבל משרשרת של בעיות אישיות. הוא טען כי הוא סובל מדיכאון, הושאל בעונה שעברה לסאו פאולו וגם שם לא הצליח לשחזר את יכולתו.

ז'וזה מוריניו החליט להחזיר את החלוץ הסורר לסן סירו, אבל היום (רביעי) התברר כי אדריאנו ייאלץ להיעדר לפחות חודש מהמגרשים בשל מתיחה בשריר האחורי.

ועוד ממילאנו. הבלם דיגאו, שחקנה של מילאן ואחיו הצעיר של קאקה, הושאל לעונה אחת לאלופת בלגיה, סטנדרד ליאז'. במקביל מחפשת מילאן בלם, וקרובה להחתים את ברניסלב איבנוביץ', שחקנה של צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully