וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ממשיכה להסתבך. הפעם באופ"א

האנגלים, עם טל בן חיים בהרכב, הפסידו למידטיילנד הדנית 1:0. היידוק ולה קורוניה נפרדו בתיקו אפס חלש . אסטון ווילה ניצחה 1:4 על אף. אייג'

סיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א נערך היום (חמישי), ישראל אומנם שולחת לטורניר שלוש נציגות מליגת העל, אולם ברחבי אירופה התקיימו מספר משחקים נוספים שהיו מעניינים לא פחות. את ההפתעה הגדולה של היום סיפקה, כאמור, מנצ'סטר סיטי, קבוצתו של טל בן חיים, שהפסידה למידטיילנד הדנית האלמונית בתוצאה 1:0, והיא נמצאת במשבר מקצועי וניהולי עמוק. אסטון וילה, לעומת זאת לא התקשתה מול קבוצת אף. אייג' מאיסלנד וגברה עליה בקלילות 1:4. רד בול זלצבורג גברה בחוץ על סודובה הליטאית בתוצאה 1:4 והיא תטייל לה לשלב הבא של הטורניר. לה קורוניה והיידוק ספליט נפרדו בתיקו אפס מאכזב.

אף.אייג' - אסטון וילה 4:1

בקבוצה של מרטין אוניל ייחסו חשיבות רבה למשחק באיסלנד מול קבוצת אף.אייג'. אוניל אף הגדיל ואמר כי גורל העונה כולה תלוי בריכוז של שחקניו באיסלנד. ההכנה המנטאלית של אוניל כנראה עבדה היטב על שחקניו שהשכילו להפוך את המשחק לקליל תוך שבע דקות בלבד. כבר בדקה הרביעית גארת' בארי כבש את הראשון לזכות ווילה, אשלי יאנג הכפיל את התוצאה בדקה ה-7. גבריאל גבריאל אגבונלהור הבקיע את השלישי בדקה ה-38. האיסלנדים הצליחו להבקיע שער כבוד בדקה ה-45, כשתריגבי גודמונדסון כבש לזכות אף. אייג'. במחצית השנייה כבש מרטין לאורסן את הרביעי לזכות האנגלים וקבע את תוצאת המשחק 1:4בסיום

לה קורוניה - היידוק ספליט 0:0

הספרדים הגיעו למשחק כשהם פייבוריטים ברורים, אולם זה לא מנע מקבוצת הפאר הקרואטית, שניצחה בסיבוב הקודם את בירקיקארה בתוצאה 0:7 להוציא תיקו אפס מצויין בריאזור.. הספרדים, כזכור, לא הרשימו במיוחד במשחק מול בני סכנין וכלל לא יהיה מופרך להניח כי דווקא היידוק תהיה זו שתעלה לשלב הבא על חשבון הקבוצה לשעבר של דודו אוואט. הקרואטים כבר התחילו לשחק בליגה הקרואטית וגם זה כנראה היה פאקטור משמעותי בדרך להפתעה, מכיוון שהספרדים עדיין לא פתחו את העונה.

מנצ'סטר סיטי - מידטיילנד 1:0

האנגלים הגיעו למשחק ביתי מול הקבוצה מדנמרק כשהם סובלים ממכת פציעות חריפה וכשמעל ראשם מרחפות הבעיות הכלכליות החמורות בהן מצוי המועדון עקב ההסתבכות התאילנדית של הבעלים, טקסין שינוואטרה, אולם כל אלו לא יכולים להצדיק את היכולת החלשה של הקבוצה. החלוץ דריוס וואסל החמיץ את המשחק וייעדר למשך עשרה שבועות. כמו כן נעדרו מהמשחק בנג'אני מארווארי והשחקן שעלה לקבוצה 20 מליון יורו, ג'ו הברזילאי. אפילו הצבתו של טל בן חיים בהרכב הקבוצה לא עצרה את המפולת. דני אולסן כבש את שער הניצחון בדקה ה-15 למידטיילנד ובמשך 75 דקות שוטטו שחקניו של מארק יוז ולא הצליחו להשוות את התוצאה. הסיטי לא מצליחים לעצור את כדור השלג.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

סודובה - רד בול זלצבורג 4:1

לאחר ההשתלטות של חברת רד בול על קבוצת הכדורגל קזינו זלצבורג, השקיע תאגיד הענק סכום כסף נכבד בקבוצה, אולם מעבר להקמת קבוצת האוהדים, אוסטריה זלצבורג, שקמה במחאה על ההשתלטות, לא ראו ראשי המועדון החדש תוצאות מרהיבות מהקבוצה העשירה. העונה היו רוצים בזלצבורג להגיע לשלבים הגבוהים של גביע אופ"א, ונדמה כי לפחות בשלב הזה, לא ייתקלו האוסטרים בבעיות מיוחדות. במשחק היום היא אלה דווקא הליטאים שעלו ליתרון ראשון, משער של פובלאס לוקסיס בדקה ה-31. איברהים סקגיה הצליח לאזן את התוצאה בדקה ה-42 ולשלוח את האוסטרים רגועים יותר לחדר ההלבשה. במחצית השנייה זה היה סיפור אחר לגמרי. מארק יאנקו העלה את האוסטרים ליתרון 1:2 בדקה ה-57, ארבע דקות מאוחר יותר זה כבר היה 1:3, עם שער שני של יאנקו במשחק. בדקה ה-72 לואיס קלמנט סגר את הסיפור עם שער רביעי לאוסטרים.

משחקים נוספים:

מטאלורג לייפיה - ואסלוי 2:0
שטוטגארט - גיורי אטו 1:2
יאנג בויז ברן - דברצני 1:4
דנייפרפטרובסק - בלינזונה 2:3
אריס סלוניקי - סלובאן בלופו 0:1
שירוקי - בשיקטאש 2:1
אינטרבלוק - הרטה ברלין 2:0
בראגה - ז'ריניסקי 0:1
בוראץ - לוקומוטיב סופיה 0:1
הונקה - ויקינג 0:0
לגיה ורשה - פ.ק מוסקבה 2:1
האקה - ברונדבי 4:0
אפועל ניקוסיה - הכוכב האדום בלגרד 2:2
דיורגארדן - רוזנבורג 1:2
סטאבק - ראן 1:2
אלפסבורג - סט. פטריק 2:2
סלובאן ליברץ - ז'ילינה 2:1
פ.צ קופנהאגן - לילסטרום 1:3
גנט - קלמאר 1:2
פ.צ ציריך - שטורם גראץ 1:1
א.א.ק אתונה - אומוניה ניקוסיה 1:0
וולאזניה - נאפולי 3:0
לך פוזנאן - גראסהופרס 0:6
קווין אוף סאות - נורדסלנד 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully